tisdag 1 oktober 2013

Hösten dröjer...eller iaf lite....!!

Höst har vi på ett sätt...det är kallt på morgonen...och luften är klarare..!! Men sedan letar sig solen upp...fast den har blivit lite tröttare på morgonen...men sen när den väl stigit upp...ja se då skiner den heeela dagen!
Blåser gör det förstås...men det är vi så vana vid här...så man blir mer förvånad...om det ngn dag är vindstilla!!

Ja ...då var det 1a oktober idag....vips så försvann September...och tänk det är över en månad sedan vi åkte till Rhodos....!

I morse gick jag till Einars och köpte frallor...sedan gick jag hem till Anki...där frukosten stod serverad!! Såå otroligt mysigt!!!

Sen hem...så hämtade T mej...sen har vi varit på IKEA...han handlade lite möbler...vi har fikat och pratat med Yohanna!
Tänk det förvånar mig varje gång...kaffe och kanelbulle...5 kronor..hur är det möjligt!

Sen var vi på City Gross...som har öppnat bredvid...stor affär...jaa..det kan man säga...men jag är lite vankelmodig..när jag skall handla mat...då vill jag egentligen ha en mataffär...och inte massor av andra saker...tex..husgeråd!
Men men...kommer nog att handla där någon gång!

Nu har jag varit hemma en stund...suttit på balkongen och ätit middag...och strax skall jag göra mej i ordning...skall gå till Lejas och ta en fika med Josefine och Niklas...mys!!!

Så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



1 kommentar:

  1. Mysig dag du haft /har:) Jasså släktingar så nära mej då alltså. Ja då förstår jag väl att du traskat där mycket.Ha en bra kväll ska tänka på dej...kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika