lördag 28 september 2013

Gäller att hinna med.. så mycket som möjligt....!!!

På en dag!! Vilket jag gjorde igår...!!
Så då förstår ni nog...varför jag inte hann med att blogga...hi hi...

Hej på er...förresten!

Ja i går var en sådan dag...som jag verkligen gillar!!
Kan börja med morgonen...när jag klev upp ur sängen...var det -2,2c ute...hmm...känns liiite tidigt att bli kallt!

Hur som helst...fixade frukost och så kom Lisa hit..med rykande färska frallor! Trevligt att frukostera tillsammans!
Efter frukosten...mötte jag upp Åsa...så gick vi till Lejas...och där blev jag bjuden på lunch....

 Tackar för det....!!

Sen mötte jag upp T på torget...så åkte vi till Snäckan...satt ute i solen och bara njöt!

Hem...hämtade bilen...åkte vägen om Josefine...och sedan vidare till Torp...där jag mötte upp Anki!
Så vi tog en fika på Briggen. Var ett tag sedan vi sågs...men det känns alltid som om det var igår vi sågs!
Hon är den goda vännen som jag känt och umgåtts längst med...av alla mina goda vänner!
Det har blivit några år...närmare bestämt...36 år!!!!

Hon och hennes man har precis kommit hem från Thailand...så jag fick en ljuvlig stor scarf av henne!!
Tack snälla...passade mej perfekt..både i färg och storlek!!!


 Hem...parkerade bilen..och hem till T...!
Där har ni min fredag...gäller som sagt...att hinna med så mycket som möjligt på en dag!!!

Då har vi dagen idag...!!
Varit lite kallt men sol, det mesta av dagen!

Åkte på morgonen.. och mötte upp Yohanna, Lina och Josefine. Så åkte vi till Göteborg!
Började med frukost på Condeco...men hmmm...var ingen höjdare...tyvärr!!


Sen gick vi lite på stan...var bl a inne i Saluhallen...såå mysigt!! Kikat lite i affärer...
Blev efter en stund...hungriga...eller iaf lite...!
Då blev det Trädgårdsföreningen och Rosenkafeet...!!

Åt vegetarisk lasagne...så god!!!

 Till kaffet och efterrätt...blåbärscheesecake...mmmmm

Handlade jag då någonting...?? Ja, bl a två koppar från Bruka...älskar denna kopp...och har nu flera stycken...! I dag blev det två svarta!!


När jag sedan kom hem...bytte jag om...och gav mej ut på en löptur...!
Eftermiddagen/kvällen är ju inte min tid att springa...men kände att jag behövde ut..och få lite luft! Så även om jag var trött och det gick trögt...så är det ljuvligt när man kommer hem igen!!

Nu är det soffhäng, som gäller resten av kvällen...!! Så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du haft! Livgivande och mysig! :o)

    Må så gott!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  2. Ååå så mysigt och gott du haft det...den där blåbärscheececaken skulle jag ge vad som helst för...ser ju ursmarrig ut!!
    Snygg scarf där du, såå skönt att ha nu till hösten! :)
    Var rädd om dig du med Annika♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika