söndag 25 augusti 2013

Helg...och solens strålar....!!

God förmiddag på er....!!

Suttit med min kopp kaffe på balkongen...låtit solens strålar värma mitt ansikte...och tänker...Vilket väder det varit i helgen!!
Sol...varmt och ljuvligt....!!

Sen kom jag att tänka på en annan sak.....

 Tänk...bara 4 dagar kvar...!! Skall bli såå ljuvligt!!

Sen vad har jag då hittat på dessa dagar...??

I fredags var jag och lunchade med Lisbeth, på Blomsterkroken...vilket alltid är lika trevligt! När vi satt där kom en av delägarna och ville ha våra synpunkter på ett reklamkort...hon gjort för bröllop!
Ville vi skulle fundera på texten ...bilderna och kortet som helhet!!
Alltid roligt att få lämna sina synpunkter...men måste säga...att jag blev lite paff!!

Sen var jag och lunchade med T..och fredags kvällen gick i lugnets tecken!!

I går morse...eller morse och morse...var jag ute på en löptur...solen värmde och det var ljuvligt!!
Sen fikade jag med Anki på Lejas...


 God äppelkaka som vanligt....!! Efter det gick vi en sväng på stan....sen mötte jag upp T och vi tog en fika på Blomsterkroken...och vi han även med ....

Jag gillar ju egentligen inte öl....som ni vet....!! Men jag försöker...hi hi...lära mej dricka iaf liiite!

Efter det...hem..åt middag och sedan vidare till Boel...sååå mysigt...!! Där blev det vin och massor av skratt och prat!!

När jag sedan gick hem...mötte T upp mej på vägen...och så gick jag med hem till honom en stund...

Såg en film som heter Mama....Phu...måste jag säga...lättade flera gånger ur soffan...hi hi...

(bilden lånad från nätet)

Ja och så  vips var vi...inne på dagen idag....!!

Jag har bestämt...att dagen i dag...skall bli lugn..."bara vara"...sitta och njuta av solen...läsa en god bok...fika lite...kort sagt...!! Bara Njuta!!

Så mina vänner...jag önskar er alla...en fantastisk söndag!!



Njut och tag vara på Livet...gör varje dag till den bästa....för det finns Alltid något litet Guldkorn varje dag!!
Tänk också på...att Livet går inte i repris....så därför... Lev Livet Idag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Visst är det bara så väder himla underbart !!!Älskar söndagar att bara chilla ,mysa och njuta sitter och latar mej i trädgården .Ha en skön söndag underbara du .Kramar Rita


    SvaraRadera
  2. Sommaren är tillbaka! Du är verkligen en livsnjutare, det är bra! Kan man se den där filmem mama med sina tonåringar? Kram Lotta

    SvaraRadera

  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Så klokt, njuter och ta det lugnt, är det ont om, men, försöker njuta ändå...

    Fina bilder underbar berättelse :))

    Kramar till dej
    /Margaretha

    SvaraRadera
  4. Låter som en toppen helg!
    Å, bara fyra dagar kvar för dig! Vi åker om knappt fem veckor till Kefalonia. :)
    Ha en fortsatt fin söndagseftermiddag/kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Skön helg och så mycket kul du har att se fram emot den här veckan! Härligt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Hej! nä men vad skoj med resa!! underbar förlängning utav sommaren...vilken sommar vi haft,solen bara skiner o skiner så även i dag!och jag är dessutom ledig både i dag och i morgon (tog sem dagar) ha det bäst!kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika