söndag 23 juni 2013

Det var Midsommar...2013...det...!

Hej på er...!

Ja då var midsommar över...
Går tiden fortare och fortare...eller är det bara som man tycker...???

Midsommar nu för tiden..brukar vara ganska lugn...till skillnad från när jag jobbade. Hade jag inte semester...så visste man..att man alltid blev komenderad att jobba...just på midsommar!
Jag till skillnad från många andra...tyckte då...att det var trevligt om vädret var bra! Vilket många av mina kollegor...inte tyckte...utan de önskade regn...för då blev det mindre att göra!!
Hur kul är det då...att jobba när det regnar...?? Är väl alltid kul...om vädret är bra...och man kan ju tänka på alla som är lediga!!

Än i dag...hoppas jag alltid på...att vädret skall vara fint på midsommar!!!

På tal om väder....mulet...blåser...har regnat en del...men +22c iaf.

Började dagen med en löp tur....och en god frukost!

Efter den...åkte lilla mamma och jag till Snäckan...även Yohanna och Lina kom dit...såå mysigt!
Satt ute...men under parasoll...eftersom det regnade en del!

Lilla mamma åkte hem...efter fikat....

Sen har jag fixat lite här hemma...och Pia har varit här på en kopp!
Om en liten stund skall jag gå hem till min vän en sväng.

Kalaset som jag var på igår...var sååå trevligt!!! God mat..och fantastiska tårtor...för att inte tala om sällskapet!!
Så jag säger ännu en gång...Tack för en trevlig kväll!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig söndag....och om du har möjlighet att se månen ikv...är den full och tydligen...en så kallad Supermåne...!!

Kom ihåg...Livet är inte, de dagarna som passerat....det är Dagarna du minns! Så gör varje dag...till någonting extra..minns..bevara..och ta fram dom...om det någon gång känns tungt!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Hej! ja då var Midsommar till ända..jag jobbade till 15 sen började jag min semester! grillat blev det på hemma plan lugnt o stilla! nu skall jag suga på karamellen riktigt i kväll,när jag inte behöver vakna till klockan i morgon :) ha en mysig kväll kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Så bra att du påminde om fullmånen, jag trodde jag missat den. Får försöka se genom molnen i natt då, eller så klarnar det kanske upp. Vi har kunnat vara ute här nästan hela dagen, men det hänger ju i luften.

    Ja, det där med midsommar och häromkring är väl ett kapitel för sig. Vi åkte från Hunnebo ner till Kungshamn i går, och du milde så det såg ut på tältplatserna längs vägen! Och vid station i Kungshamn stod nog 12 bilar inne tror jag, dom pustade väl ut!

    Vilken härlig dag ni verkar ha haft idag!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var ett fint inlägg,klart man gärna vill ha varmt o solsken även på midsommar! Här var det väl ganska bra tyckte jag gubben sa MEN sen på kvällen kom det störtskur men då var han redan på väg att lägga sig nästan,frun jobbadeju! det var skillnad på förr det du Annika,då var det fart på en,hihihihi Kramelikram / gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika