tisdag 28 maj 2013

Dessa ljuvliga...dagar...!!!

Vaknade i morse...av att regnet slog mot rutan...men tänk sedan klarnade det upp..och har varit och är..en fantastisk dag!!
Strålande sol...blåst..men varmt!!

När jag gick upp i morse...möttes jag av en fantastisk doft i köket!! Liljekonvaljen har slagit ut...och det doftar underbart!!!

Började dagen, med att tvätta. Sedan var meningen att jag skulle varit hem till en god vän..och ätit frukost.
Men det blev NÄL ist, för vännens del!

Så då smsade jag lite med Yohanna...och hon undrade om jag ville hitta på ngt? Självklart!! Alltid mysigt att ses...!!!
Hämtade henne...och vi åkte en sväng till Torp. Tog en fika på Coop som omväxling!

När jag sedan kom hem...så har jag tillbringat en stor del av eftermiddagen på balkongen...älskar detta väder!!
Bara blundat och njutit av solens varma strålar...och även läst en del...!!
Tänk detta väder...skulle jag vilja ha...fram till sista september!!!

Nu skall jag snart byta om...och ta en löptur...!! Har nämligen tänkt...att försöka springa varannan dag...som jag gjort tidigare!
Måste komma in i den svängen igen!

Så mina vänner...jag önskar er alla..en fortsatt ljuvlig kväll!!

Sätt dej tillrätta...tag fram din bok...och bläddra fram till dagens blad! Tänk nu har DU skrivit din egen historia...i snart fem månader!
Jag antar.. att DU skrivit, om både glädje och kanske sorg.
Men som jag sagt tusen gånger tidigare...även om allting är så svart och så långt ner i botten som man kan komma. Så vet jag...att på något sätt...så lyckas man alltid...även om det kan ta lång tid...att kravla sig upp.. ur det där djupet!
När DU sedan gjort det...skall DU märka...hur stärkt.. DU går ur det hela!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika