söndag 12 maj 2013

Dagens roadtripp....!!

Go kväll på er!!!

Idag har det varit en mulen dag...och kan ni tänka er...det har blåst!! Blir snart knasig...på att det skall blåsa varje dag!!!
Jag vill ha det vindstilla..så att man kan njuta..när man är ute!!
Ja ja...det var dagens i-lands problem!!

Jag började dagen med en löptur...och efter det...en god frukost!

Lilla mamma och jag har varit på Snäckan och fikat...och fick då givetvis...sitta inne..sen åkte vi vidare till Överby....
Jag köpte bl a ett halsband...och  jag är förvånad över mej själv...tänk det var med lite färg!!

Fikade gjorde vi självklart....


Jag gillar verkligen kokostoppar...och denna var sååå god...men kan ni tänka er..jag orkade inte äta upp den...den var gigantisk...fniss...

På hemvägen stannade vi till på BlomsterLandet...så lilla mamma handlade lite växter!

Nu har vi ätit middag...och avnjutit ett glas rött...Livskvalitet....?? Javisst är det...!!!

Önskar er alla en fortsatt mysig söndags kväll!!

Jag försöker att leva varje dag...med karma....!! Vilket för mej innebär...att så som DU själv vill bli behandlad och bemött...!!Likadant skall du behandla och bemöta din omgivning!
Inte alltid jag lyckas med det...men jag försöker och gör så gott jag kan!!
Så mina vänner..tänk på detta.. när du någon gång, är arg eller irriterad på din omgivning....!! Hur har DU själv.. varit mot dom???

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja, och idag då, vilket skitväder rent ut sagt. Jag ger upp. 8 grader, halv storm och iskallt regn, är det det som kallas försommar i vårt område (det där med försommar, jag hörde på tv att det var sommar nu, det hade varit si och så många grader över x och i y antal dagar och då är det sommar - skitsnack.....!!!).
    Huh, ja, tur vi har tak över huvudet.
    Har din ena dotter börjat på IKEA nu?
    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Härlig livskvalitet!
    Jag försöker också tänka karma. :)
    Kram fina!
    /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika