söndag 17 mars 2013

Gustafsberg.....

Hej på er...!!

I morse när jag vaknade..tänkte jag så här...!!

Jag skall avnjuta frukosten i sängen...sen skall jag ligga kvar länge..kika lite på tv...sen gå upp...städa ..duscha..men inte fixa håret..eller sminka mej...!!

Det var tanken som jag hade några minuter...!! Blev det så...??
Nej självklart inte..!! Yohanna smsade mej...jag undrade om vi skulle ses...Hmm...jag som hade bestämt mej för att vara hemma..och slappa...!!

Klart att vi skulle ses...!! Hopade ur sängen...fixade till mej..hämtade Yohanna..och så åkte vi till Snäckan och tog en fika!!

Så här såg det ut på Gustafsberg idag...där Snäckan alltså ligger....


 Tänk om ca 3 månader..då öppnar vandrarhemmet...(lite svårt att tro..eftersom vi fick lite snö i natt igen)

 Dom vita skärgårdsbåtarna..kommer då att lägga till här...

Förhoppningsvis..kommer det då även...att ligga några båtar här...

 Men idag..ser det ut så här...


 Jag ser verkligen fram emot..att det skall bli lite varmare..och att solen skall visa sig mycket!!

Nu mina vänner...skall jag gå och fixa det jag skulle gjort tidigare idag...men vad spelar det för roll..när man städar...kan göra det en annan dag..om jag vill!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig söndag...!!




Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej Annika! Vilken dag ni fick :) att du är stammis på snäckan råder det ingen tvekan om :)) ja tänk om några månader då ser det annorlunda ut ! Ha en mysig kväll kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! hahaha,ja inte blir det som man tror alltid! Kul att komma iväg lite antar jag! Här har det jobbats o ska iväg i morn igen så jag är lite mör:( Ska ut med gubben en sväng nu så jag får luft! Kram fina du ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tack Söta, för kommentaren!

    Vilken härlig dag du haft!

    Den där snön smälter nog snart undan. Hoppas det blir varmt så att det sätter fart på snösmältningen här också. Tänk vilken vårflod det kommer att bli! Jaaa, jisses!:o)

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Utflykt med dottern är bättre än att städa. Så vintrigt det är hos dig med. Denna vintern vill visst inte släppa taget, mer snö är visst att vänta i veckan :(

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Ja gud vad man längtar till varmare väder. Nu börjar det bli segt med kylan och snön!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Det är ganska häftigt när det blir helt annorlunda än vad man har tänkt sig eller planerat, i bland. Och oftast blir det roligt och trevligt. Ha en bra vecka. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika