torsdag 28 februari 2013

Solig eftermiddag...!!

Hej på er...!!

I morse när jag vaknade var det grått..och trist väder...men nu på eftermiddagen kom solen..och vi har haft drygt +7c...vilket jag inte trodde när jag var ute...för vinden är isande kall..!!

Men tänk..nu är klockan snart 16.45..och solen skiner fortfarande..såå ljuvligt..!!!

Så vad har då hänt här idag..??

Jo, Ann-Louise och jag har varit en sväng på stan..och sedan blev det som vanligt..en lååång fika på Yerba!!

Sen när jag kom hem..gjorde jag middag..dammade och dammsög...så skönt när det är gjort!!

För en stund sedan ringde min kusin. Faster är på lasarettet igen! Hon hade tydl åkt in i går..hon trodde att det var ngt med hjärtat igen..vilket det inte var! Så nu blir hon kvar över helgen iaf...
Det är inte lätt att bli gammal....!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt skön kväll...!!


Tänk på dessa ord ibland...för hur eländigt saker och ting..ibland kan verka..så skall DU veta..att på ett eller annat sätt...så löser det sig alltid!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Åh lilla du!Jaa hoppas din lilla faster mår bättre..Far är inte bra:( Så bekymrad så...Hoppas det vänder igen..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Älskar dessa ljusa kvällar som bara blir ljusare och ljusare!
    Krya på till faster....
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att solen kom fram hos er också. Men tråkigt med din faster. Alltid så jobbigt när dom far ut och in på lasarettet.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Nej inte är det lätt att bli gammal inte!
    Men om man får ha omtänksamma nära och kära (som du) omkring sig så lättar det lite! :)

    Önskar dig en fin helg.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  5. Tack vännen. Ha en fin fredag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika