söndag 10 februari 2013

Gokväll...mina vänner...!!!

Ja så är det då söndags kväll...!! Hoppas att ni har det bra..och att eran helg.. varit mysig...!!?

Här har det varit en härlig söndag...men lite kallt...!! Kommit lite snö..även i natt..skall tydligen bli ännu mera..men tänk..jag tycker det räcker nu..!!! Vintern kom för sent...tycker jag!!!

Efter frukost..och en morgon i lugn och ro...kom Josefine och hämtade mej...så åkte vi och fikade på Snäckan...!! Så mysigt..det eldades i kakelugnarna..och det är en speciell känsla, att vara där!!

Efter fikat gick vi ut lite på isen...såg några som åkte långfärds skridskor..så då förstod vi..att isen håller...hi hi


 Josefine poserar.....

Bloggerskan själv.....

Efter isturen...åkte vi och hälsade på lilla faster. Hon ligger på ortoped avd här i stan..tack och lov!! För då är det lättare, att hälsa på henne.
Hon har en spricka i bäckenet..så hon ligger där hon ligger...!!
Svårt att röra sig..givetvis..för det gör ju så ont...!!

Nu ikväll har Lisa varit här på en fika...alltid lika trevligt!!

Men nu mina vänner..är det soffan som gäller en stund framöver...!!
Så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll...!!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja nu får det räcka med snö tycker jag .Nu vill jag ha vår.Låter som en skön och härlig söndag.Ha det gott vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika