söndag 20 januari 2013

Hej på er...!!

Solen försöker...få igenom sina strålar..men molnen verkar tjockare..tyvärr...!! Har bara -1c nu..känns konstigt när det har varit runt -8c...blåser givetvis..även lite.....

Här är ytterligare en slappar dag.....körde en repris från igår..med frukost ..i sängen...underbart!

Hade en så mysig eftermiddag igår..tjejerna och deras respektive..var ju här på våfflor...



 Alltid mysigt att träffas...!!

Tja vad skall jag hitta på idag då....?? Blir precis som igår..en inne dag...håller just nu, på att baka bröd..och skall ev baka ngn kaka också.

Sen i eftermiddag kommer Lisa hit på fika....jag gjorde ju äppelpajer i portionsformar härom dagen..och tänk..det är perfekt att ta fram sådana här dagar....!!
Värma dom liite..och med en god vaniljsås..blandad med lite laktosfri grädde...mmmm!!

För övrigt blir det en riktig slappar dag....bara vara...! Visst är det underbart vissa dagar!!??
Men som alla vet..." Ensamheten är ju underbar...när man väljer den själv..."

Så mina vänner..nu skall jag strax gå och baka ut bröden....så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig söndag!!



Tänk...att jag har fått förmånen att få uppleva detta...vid två tillfällen..!!!

Var rädda om er och varandra!!  Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Men hur mysigt såg inte där ut!!!? :)
    Ha en fortsatt fin söndag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Ååå vad fint du har dukat .Mmm vad gott med våfflor .Låter som en härlig söndag goa vännen.Ha det bäst mys och njut .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vist gör vi goda semlor, på vårt vis.
    Vilket vackert dukat bord, och kandelaber.
    Blev så sugen på våfflor, måste göra det någon dag.
    Vacker vers.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Mums så gott med våfflor! Mysigt att ha alla hemma och umgås.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Så mysigt hos dig! och våfflor smakar ju alltid gott! ha en fin kväll! mys o njut vännen.. kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Åh våfflor Annika gjorde du mej sugen på nu:) Här har målats men snart blir det en sallad för hungrig som attan... Kramen på dej Gunilla ♥

    SvaraRadera
  7. Mmmm såå mysigt och gott mumsss... våfflor det är ju farligt gott och nygräddat bröd...mmm...livsfarligt!!
    Vi har också bakat i helgen..extra trevligt att göra tillsammans kalla vinterdagar.

    Min gamla mor hon sa alltid att baka det ska man göra när man är frusen ..varma sommardagar ska man inte stå vid ugnen och grädda bröd...hihi..

    Önskar dig en finfin vecka vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  8. Hej min vän :O) Vad gott med våfflor. Du lever verkligen ett innehållsrikt liv med många nära och kära runt omkring dig. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika