torsdag 24 januari 2013

Ännu en underbar dag....!!

Hej på er...!!!

Strålande sol..och ca -8c...även om det känns som mycket kallare...!!
Måste bara visa......


 Dessa istappar..hänger ner från mitt balkong tak.....

Sovit dåligt även i natt...phu..nu har det varit många nätter..med lite sömn...!!

Idag har älskade Yohanna och Lina åkt till Egypten...fick sms för en stund sedan..att dom hade landat i öknen..och det var varmt som en svensk sommar....!!
Låter det skönt...? NEJ..inte alls...hi hi.

I morse hade jag frukost besök..härligt att starta morgonen så...!!
Sen har jag varit hos sjukgymnasten, för min nacke och mina axlar.....
Hon sa det jag redan visste...finns ingenting att göra...men fick några lätta vrid övningar som jag skall göra.
Sen är det ju mycket sämre nu..när det är så kallt! Ja ja..ännu en gång...gäller att göra det bästa av allt!!

Efter sjukgymn...åkte jag till BlomsterLandet..där Josefine mötte upp...jag köpte lite blommor och en underbar bukett...som Lisa skall få ikv! Hon fyllde nämligen år igår..men jag skall som sagt, dit ikv...!!

Efter det åkte Josefine och jag till stan..och då tog vi en fika på Espresso House...åt en enormt god "Semelmuffins"...!! Ja ni läste rätt.. Det var en muffins med kardemumma och mandelmassa i..och ingen grädde, varken i eller till...var så otroligt god!!

Men just nu..sitter jag och väntar på May-Britt och Lisbeth...som skall komma hit på en fika.....


 Som vanligt..bjuder jag på semla...fniss.....
Köpte två buketter tulpaner på BlomsterLandet...




Nu mina vänner...skall jag gå och fixa kaffe...!!
Så jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!!!!


Glöm aldrig bort det...att just DU..är så värdefull för så många...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. :D Tulpanerna är verkligen vackra och våriga. Tänk så många du betyder mycket för Annica :D som sprider så mycket positivitet och kloka ord till oss andra. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar dag ,Härligt med tulpaner .Mmm vad gott det lät med semlemuffins.Mmmm vad gott med semlor.Ha en mysig kväll raring.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Och nu blev jag sugen på semla. Det får det nog bli här i helgen :)

    Kram/Madame Edith

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika