tisdag 20 november 2012

Ibland..slår mej tanken...!!

Godmorgon på er..alla!!

Idag tar vädret..priset..!! Är sällan jag sett en såå grå dag...!! Regnet vräker ner..och det blåser en del...!
Men snälla nån..det är snart 1:a Dec..och är detta väder...
Jag vill ju ha SNÖ..och det är nu..eller helst.. redan igår!!

Ja, ja..är som det är....gäller att göra det mysigt runt omkring sig....!!
Har avnjutit frukosten..med massor av tända ljus..och skall strax ta påtåren...!!

Som rubriken säger...så slår mej tanken ibland...vilken gåva jag fått..att bli mamma!!
För att en gång i tiden..inte kunnat få barn...till att sedan med hjälp av..doktorer..äntligen kunna bli det...och sedan dessutom.. bli berikad med TVÅ.. underbara döttrar!!

Denna gåva..var som sagt inte självklar för mej..så ibland när jag hör människor  säga.. att dom planerar barn..tänker jag ofta..." Jag hoppas att ni kan få några.."..för ibland tror jag..att människor..eller iaf en del..tar detta för givet!!

Men jag vet..hur svårt det är..alla undersökningar...operationer..osv...så därför blev min glädje enorm..när jag äntligen lyckades..!!

Så detta mina Älskade döttrar..är till er.....!!!

Jag Älskar Er..Av Hela Mitt Hjärta....!!!







Nu mina vänner skall jag strax..ut på stan...Lisbeth ringde precis...så vi skall ses på Yerba på en fika!!
Var ett tag sedan vi sågs..och skall bli såå mysigt..även hon..är givetvis en av mina bästa vänner...!!
Kan säga..att vi under årens lopp..har gått igenom många saker...och det har stärkt vår vänskap ännu mera!!

Sen i eftermiddag..skall jag träffa Boel...och sen ikväll hem till Lisa...!! Även där riktigt goda vänner...!!

Så ha nu en fortsatt underbar dag..mina vänner...!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika







5 kommentarer:

  1. Åh...så klokt och vackert skrivet!!
    Det är en gåva och en rikedom att få barn, och inte alla förunnat. Jag tänker på det varje dag tror jag och när jag ser mina barn, båda hjärtopererade, tänker jag att jag är så tacksam att allt gått bra och att man får ha dem nära.

    Så Jättefina döttrar du har :)

    Hoppas din dag blir kanon.
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Ja goa och mysiga vänner i sitt liv betyder ju hur mycket som helst.Ha en skön tisdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! villket fint inlägg <3 och visst är dina flickor fina ;=) och jag är så stolt över min Emil <3 kärlek är något stort! kram vännen Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Tårarna steg upp i ögonen när jag läste dit inlägg, så fint skrivet! Ja det är en gåva att kunna få barn, hos några kostar det på mera, du har så otroligt fina döttrar och ni har en sådan fin gemenskap! Hoppas du får en fin dag trots detta otroligt tråkiga väder! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Hej Annika! Först och främst vill jag tacka för att du ville besöka min blogg och för din fina kommentar, jag blev så glad! Sedan måste jag få skriva att det som fångade mig först på din blogg var alla dina fina bilder och självklart din fina text (Det berörde mig om det du skrev med dina barn. Det är ganska viktigt detta med *Om* jag får barn istället för *När*. Väldigt viktigt att tänka på.) Jag kommer absolut besöka dig igen! Stor kram / Linnea.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika