tisdag 6 november 2012

God förmiddag...!!

Vilken dag..att vakna till....!!!
Solen ..letar sig fram.. ibland..kallt..frost på gräsmattorna...takdropp..där solen kommer åt..vindstilla...och ån som är spegelblank..och inte rör sig det minsta...!!
Så ser dagen utanför mitt fönster ut..just nu...!! Så det är inte konstigt att jag tycker.. att även denna dag...är fantastisk!!

Så vad hittar jag på idag...då..??

Skall hem till Karin en sväng idag...kommer att bli underbart...som ni redan vet...så laddar jag mina batterier så bra där....!!
Huset ligger helt fantastiskt..precis nere vid havet...underbart!!

Sen blir det en lugn dag..och senare i eftermiddag...kommer nog min goda vän hit...

Just nu..önskar jag att det hade varit i morgon..vid den här tiden...skall till NÄL i morgon bitti..och kan väl säga...att det är ingenting jag ser framemot...men.. men..ibland måste man göra saker..även om man inte vill...!!

Nu skall jag hoppa in i duschen...så jag önskar er alla..en helt fantastisk dag..!!

Tänk på...att hela livet är ett givande..och tagande....!!
Även om du ibland..kanske tycker.. det är jobbigt att lyssna.. och finnas till hands.. för någon nära familjemedlem..eller nära vän...så är mitt råd...Lyssna..och låt vederbörande älta..och älta...!!
För som DU.. säkert redan vet....nästa gång..kan det vara just DU..som behöver någon som lyssnar..och låter dej älta..!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja vad vore livet utan goa vänner ???? Goa vänner betyder ju bara så himla mycket.Ha nu en härlig tisdag fina vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Förstår att du laddar batterier vid havet!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Hoppas dagen blev lyckad!
    Kikar in för att önska dig en fin onsdag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika