lördag 13 oktober 2012

Hej på er....!!

Så var det då..lördag igen...!! Det där med tiden..ni vet...som går så fort...!!

Vädret är väl ingenting att hurra för...regnar av och till...solen skiner ibland..samtidigt som det regnar...säger då det...:(
Men vad gör väl det...är ju som det är...!!

Vaknade ganska tidigt...åt frukost i lugn och ro..
Sen har vi gått en promenad..vilket jag sällan gör..blir ju att jag springer ist...!! Men visst kan det vara mysigt att promenera också..!!

Belöningen efter promenaden..var en fika på Blomsterkroken..!!

Sen om en stund skall vi gå ut och äta...är så skönt ibland..att slippa laga mat..och bara sätta sig till dukat bord...!!!

Det är väl så..min lördag ser ut i stora drag...!!

Så mina vänner..jag önskar er alla...en fortsatt..underbar lördag..!!!


 Var rädda om er och varandra..!!!!
Annika

5 kommentarer:

  1. Hej du....tack för titt o mail:))...så gla för det så...
    MEN nu skrev du inte VEM du skulle fika o promenera med:))...hihi...man tänker på allt du vet!.Har promenerat men med mej själv o tankarna...skönt det också.kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Regn och rusk här med, men det är väl inget annat att vänta sig. Så härligt det låter att äta ute. Så mysigt att sätta sig vid dukat bord ibland.

    Ha en fin lördag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ut och äta.Aldrig fel!Ha nu en skön och mysig lördag underbara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en härlig söndag Kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Ja men visst så är det så med problem, andra har ju hur bra lösningar som helst! Skönt med en matlagningsfri dag, är mysigt att få sätta sig vid dukat bord! Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika