tisdag 16 oktober 2012

Godmorgon..mina vänner....!!!

Vet inte om jag behöver skriva om vädret...?? Nää tänkte väl det...då förstår ni hur det ser ut...utanför mitt vardagsrumsfönster....!!
Japp..precis som igår...!!Regn och grått alltså....!!!

Hade en såå mysig dag igår...lunchade ju med Åsa..hade förmånen att bli bjuden...Tack igen..!!

Sen var Yohanna och jag och hälsade på Josefine...mina underbara döttrar som jag Älskar av hela mitt hjärta..och har så kul tillsammans med...
Måste säga att det är en enorm gåva...att ha dessa två..och kunna umgås så som vi gör!!

Igår kväll..var jag hemma hos Lisa..lika mysig som alltid...!!

Måste säga det ännu en gång...Jag är så glad..att jag har min Älskade familj..och såå många riktigt goda vänner!!!

Åter till dagen idag.....!!

Har sovit så dåligt inatt..vaknade strax efter 02.00..lyckades efter en bra stund..somna om...vaknade 04.30..sen var det kört!
Ibland undrar jag..hur jag orkar..med dagen efter en sådan natt..men kanske beror det på..att jag sover dåligt..mer eller mindre varje natt...!!
Men man har väl lite jävlar anamma i sig..och jag skjuter bort tanken..på att vara trött!!

Så vad gör jag då idag...?? Just nu tvättar jag...sen skall jag gå och köpa frallor..åka hem till Anki och äta frukost....sååå mysigt!!

Sen kommer förmodligen.. min goda vän hit.. på en fika....!

Så ser min dag ut..och jag hoppas att eran dag..också skall bli mysig...!!!

Så mina vänner..nu kallar duschen på mej...:)


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika



9 kommentarer:

  1. Lustigt jag har inte heller sovit gott efter kl 2.00!!
    Myyysigt med vän på fika :D
    Önskar dig en riktigt fin dag
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Va trist att du sover så dåligt inte skoj.Utan sömn funkar man ju inte som man vill.Ha nu en skön och härlig tisdag underbara du .kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt för dig vännen men vad trevligt med en god vän på besök :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du fick en riktigt mysig dag trots bristen på god nattsömn.
    Ja, visst är det värdefullt med en bra kontakt med de vuxna barnen!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Jaa denna sömn..peppar peppar gått bra i flera dagar nu:) Visst är det gött med sina barn...Kramen o tack för mail...Gunilla

    SvaraRadera
  6. Periodvis sover jag också som en kratta numera, varför vet jag inte. Men det är fruktansvärt tröttsamt. Idag var jag till Torp och på vägen in trodde jag att jag skulle få stanna, mina ögonlock, det var som om dom fått superlim på sig......men det fixade till sig och jag fick gjort alla ärenden utom ett!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Nä vädret skriver vi inte om..... det där med att vakna under natten känner jag igen, samma här till å ifrån, ligger där å vänder å vrider på sig å klockan tickar å springer fram;)! Låter så mysigt med alla trevliga goa vänner du har och dina underbara döttrar! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. I dag är det min tur att säga att du ska också vara rädd om dig Annika :O) Du är så duktig och omtänksam om oss som läser din blogg att påminna oss om så enkla tips att uppskatta varandra. Ha en bra dag trots regnet och rusket. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika