onsdag 26 september 2012

Hej på er....!!

Idag har vädret svårt att bestämma sig..vet inte om..det skall regna..eller om solen skall skina..men vad gör det..!!
Viktigaste är ju..att man är positiv.. och har det bra!!

Nu skall jag strax hoppa i mina ytterkläder..och åka hem till Josefine en sväng...kan tro att det blir en fika där...:)

Sen i eftermiddag kommer en god vän..och se..då blir det ytterligare en fika...!!
Annars tror jag att dagen kommer att bli lugn....jag har iaf ingenting mera planerat...och det kan vara rätt skönt ibland!!

Jag önskar er alla..en fortsatt härlig dag!!

Njut av hösten..även om det regnar...det viktigaste är ändå..att tänka positivt..och göra det bästa av dagen..!!
För vi lever ju här och nu...och det är knappast någon idé.. att sitta där på ålderns höst..och ångra att man inte gjorde vissa saker...
Utan gör det du vill...ångrar du dej sedan..då har du iaf..gjort och prövat ..just det du ville...och kanske..lärde du dej.. i alla fall någonting..av det du gjorde...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Det är precis som du skriver viktigt att följa hjärtats röst och göra det man vill. Ta sig tiden till det som är viktigt i livet just för dig själv.

    Ha en härlig höstdag du med.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika