tisdag 11 september 2012

Godmorgon...!!

Tänk..idag är det 11 år sedan attackerna i USA....
Var tar åren vägen...?? Just denna dag..var familjen och jag på Rhodos...och såg då på tv...detta fruktansvärda hända...!!!

Så hur är det här..idag då...?? Jo tack...bara bra....ont lite här och där..men det är som vanligt..!!
Så summan blir ändå...att allt är bra!!!

Mulen..grå..och blåsig dag...ser nästan ut..som om det skulle kunna bli åska..eller iaf regn....

Vad händer idag då...???

Börjar med att skicka en tanke till Karin....jag vet hur det är...när föräldrar blir sjuka...och livet..börjar närma sig sitt slut..så vännen..jag tänker extra på dej nu..och det vet du...

Om en liten stund..skall jag iväg och träffa Helene...var längesedan vi sågs..men blir bara en kort fika....för efter det...skall jag till doktorn.
Mina tår blir såå blåa...om jag suttit still en liten stund...har givetvis dålig cirkulation..men skall iaf kolla detta..även ta lite prover...vilket jag Aldrig gör annars...:)
Kanske är dags..att kolla lite..jag börjar ju komma upp i åren..hmmm...eller...??!!..:)

Sen i eftermiddag skall jag fika med Ann-Louise....trevligt!!!
Tja det var väll min dag..i stora drag......!!

Jag önskar er alla...en underbar dag....!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



9 kommentarer:

  1. Ja, tänk... att tiden går så fort... just den dagen minns man så väl... Man minns vad man gjorde, liksom... Usch, det var hemskt!
    Vi besökte platsen "Ground Zero"och utställningen där, för två år sedan. Man fick allt en klump i halsen, när man såg saker, som de grävt fram i massorna, t ex en väska och en klacksko. Alla hälsningar som folk skrivit till de saknade eller döda...

    Ha en fin dag, trots krämpor och bekymmer... det är tur du är så positiv i sinnet, vännen!
    Kraaaaam!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Annika :O) Du har så rätt när du skriver om att omge sig med riktiga vänner. Jag har också gjort mig av med vänner som bara tar.
    Det är även denna som Anna Lindh mördades :O( en dag med många minnen och känslor.
    Vad mysigt du och din mamma har det tillsammans :O) Härligt!
    Lycka till hos farbror doktorn. Massor med kramar Katarina.

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad tiden går fort, kommer så väl ihåg allt denna dag, då vi var på begravning för min mormor å kommer hem till allt som hänt i USA! Ha nu en fin dag trots läkarbesök som kommer till att gå jättebra! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Ja tiden bara rusar fram.Lycka till hos läkaren .Tack för alla fina kommentarer du skriver hos mej.Blir så himla glad .Ha nu en fin tisdag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. hoppas läkarbesöket gick bra
    Härlig bild
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Ja de flesta minns nog exakt var de var och vad de gjorde just denna dag för 11 år sen, så fruktansvärt. Hoppas du hade en bra dag med alla trevliga fikapauser :)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Alltid bra att kolla upp sina fel och brister;) Hoppas det gick bra!!!!
    Ja fy vilken dag det var den 11 sept. Den vill vi inte ha tillbaka!

    Kram susanne

    SvaraRadera
  8. Hej vännen hoppas det gick bra hos läkaren. Ja hade ju infl. i foten för 2 v sen o fick spruta. nu har jag det igen men måste stå ut med värken typiskt. Men vadå humöret på topp hihi. Ha nu en härlig morgondag o för din skull hoppas jag det blir bra väder. Kram Beijan

    SvaraRadera
  9. Ungdomar som du ska inte ha blåa tår :O) Bra att du kollar upp det. Ha en fin dag vännen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika