lördag 22 september 2012

Dagen efter....!

Nu menar jag..min födelsedag..och ingenting annat..hi hi...!!

TACK snälla, goa ni..för alla Grattis kommentarer...dom värmer...!!!

Min mobtfn..började höra av sig i går morse...sen fortsatte hela dagen så..är såå Lycklig...att jag har så många... goda vänner!!
TACK även ni..för era tfn samtal... sms..och kort....!!!

Kom lite goda vänner under dagen...på kaffe och tårta...fick blommor och vin...

Sen igår kväll...var Älskade döttrar..mned sina Älsklingar..och lilla mamma här på middag....
Fick pengar...presentkort..av döttrarna...och en brödburk..från Perfect Home..som jag länge velat ha!!
TACK..Min Älskade familj...!!


 Dukat lite höstlikt.....

Vi började med att skåla i Champagne..och till det bl a pesto snurror....

Sen blev det helstekt fläskytterfilé..potatisgratäng..sallad..mm..och rödvin till det....
Efterrätten var Cheesecake...som jag gjort i glas..riktigt mysigt att var och en...fick ett glas...

Till kaffet..bjöd jag på tårta...som jag gjort...ett stort hjärta..i vit marsipan..och färgade rosor....

Älskar min fina brödburk....

Så som ni kanske förstår..sa hade jag en Underbar födelsedag!!!

Nu till dagen......!!

Såå tråkigt väder..mulet..kallt...blåsigt..och regn..mest hela dagen....!!

Lilla mamma och jag hämtade Josefine på fm..så åkte vi till Överby...har faktiskt tillbringat hela dagen där...:)

 När vi kom hem...åt mamma och jag rester..och drack ett glas rött!!

Nu är det soffan och tv som gäller....måste få ordning på min nacke..och mina axlar...blir att ringa sjukgymn..på måndag....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll.....!!

Tänd massor av ljus..kryp upp i soffan..dra filten runt dej...drick ngt gott..en varm kopp te...kaffe...eller varför inte ett glas rött..eller lite champagne...!!
Mys..och njut..och tänk på..att det finns alltid.. någonting att glädjas åt..!!
Tänk också på..att aldrig somna eller skiljas som ovänner...!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Va kul att det blev lyckat för dej...tjusig burk du fick..
    Lät väldans gott mee maten också...Hoppas det blir en mysig o fin söndag också...Idag åker vi till far...
    Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika