tisdag 21 augusti 2012

Vilken dag....!!

Hej på er...alla!!!

Vilket underbart väder...känns på ngt sätt som om sommaren kom igen!!
Idag har vi sol...eller soldis...blåser!!!...men varmt och skönt!!! Så det kanske är tur..att det blåser!!

I morse var jag hos frissan...och klippte mej..tänk när dessa 5 el 6 veckor gått, sedan sist...då känner jag verkligen.. att det är dags att klippa mej!!
Var tungt hos frissan...vill inte närmare gå in på varför..men kan säga...det gäller att leva här och nu!!!

Sen efter det, träffade jag Annika på Lejas...var ett tag sedan sist...tja vi träffades 10.30...och skildes åt vid..13.45...säger då det!!
Då har man mysigt...och mycket att prata om!!! Tack snälla Annika, ännu en gång..för fikat!!

Nu har jag ätit middag på balkongen...och skall om en stund hämta Josefine...så skall vi åka en sväng till Snäckan!!

Från det ena...till ngt helt annat....jag Älskar gula rosor....köpte en bukett för några dagar sedan....


 Älskar denna vasen......
Tänker lite på...min lilla pappa....han visste att jag älskade gula rosor...så när jag fick blommor av honom...var det just...gula rosor!!!


Jag önskar er alla...en fortsatt skön tisdag!!

Tänk på...att Lyckan är personlig...så försök inte leva genom någon annan..!!
Utan Livet är ditt...och DU.. gör det, precis till vad det blir...!!
Så lev här och nu..tag vara på varje dag..njut..fånga och skapa din egen dag....livet är för kort...för att reta sig på saker och ting!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vad skönt med ett besök hoa frissan .Ja det låter som en lång och härlig fikastund med din vän.Vad fint du har gjort med rosorna...Ha nu en skön dag raring.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej ♥ Visst har sommaren kommit tillbaka...bara för att jag bytte gardiner...hihihi...MEN är det inte bra hos frissan? Ska dit nästa vecka du,hihihi Ha det gott!! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Vilken ovanlig vas, så fin å annorlunda! Hihi uddevalla å mellerud måste ligga på samma bredgrader... vi har alltid samma väder!! Ha nu en fin kväll! Å jag njuter av mitt beslut! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Förstår Annika...Åh glömde kommentera dina vackra gula rosor...mamma visste att jag älskade vita blommor så det köpte hon till mej! Kram igen / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Otroligt tjusiga rosor :O) och vasen är frän. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika