onsdag 25 juli 2012

Ljuvliga dag...!!!!

Vilken dag...strålande sol..varmt..och blåst!! Men blåsten har faktiskt varit skön idag...har ju fläktat lite!!!

Började morgonen med en löptur..gick såå lätt!! Kanske är så..att jag skall ha mera... än en vilodag emellan!!

Efter löpningen..avnjöt jag frukosten..i solen på balkongen!! Kan säga att det inte har blivit många tillfällen till det..denna sommaren...så det gäller att ta vara på dagarna!!

Sen har Yohanna och jag varit på Snäckan och fikat...ljuvligt...men efter en stund..satte vi oss faktiskt i skuggan..hi hi...

Tja mera då...solat lite på balkongen..och på eftermiddagen..träffade jag Ann-Louise på Lejas...som vanligt blev det flera timmar!!
Såå skönt i solen...men även där..fick vi sätta oss i skuggan efter en stund!!

Fick ett kort med posten idag.....



Tack snälla Anki..för detta kort...!!! Det passar mej perfekt...!!!

Nu mina vänner..önskar jag er alla..en fortsatt ljuvlig kväll!!

Det där som du länge tänkt att göra...men skjutit upp.. dag efter dag!!
Gör det NU..och när Du har gjort det.. skall Du se att Du tänker...varför gjorde jag inte detta direkt!!
Vad kan det då vara...?? Kanske..höra av dej till nära och kära...bjuda  en granne på fika...ja listan kan göras lång!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Sol o vindstilla i dag det betyder skuggläge helt klart. Mycke kaffe,vatten,saft o juice har det gått åt. Så lagom vore ju bra i alla lägen. Ha det allra myigast kramar Beijan

    SvaraRadera
  2. Här har också varit sol och varmt! Lite blåst, men inte som tidigare. Satt oxå ute i mores, med tekoppen. Första gången i år!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika