söndag 15 juli 2012

Gokväll.....

Snart dags..att lägga sig och läsa...samt vänta på att John Blund..behagar komma...:)

Varit en solig dag..men blåst..och blåser som...vet inte vad..just nu!!!

I morse var jag ute och sprang en sväng...sen åt lilla mamma och jag frukost..i lugn och ro...!!
Efter det..hämtade vi upp Josefine..och så åkte vi en sväng till Snäckan...satt i solen och bara njöt!!

Lilla mamma ville sen till BlomsterLandet..så vi tog en tur dit..innan hon åkte hem.

Jag fixade kaffe...hämtade upp Josefine..och sedan åkte vi till deras nya "radhus"..
Jag hjälpte till att städa lite...torkade ur skåp..osv..det som är lite lättare att göra..kan jag ju hjälpa till att fixa...!!
I morgon går flyttlasset...tror att det blir såå bra....nu får dom en egen lite trädgård...och inga trappor..kommer att bli..hur bra som helst!!

Efter fika och städ...åkte jag hem...bytte om..och sedan vidare till Pia.
Hon bjöd på så god mat...vin..och efterrätt...!!
Tack snälla..underbart att slippa laga middag!!

Nu väntar strax sängen...så jag önskar er alla...En riktigt God Natt...!!

Var rädda om er och varandra....!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika