tisdag 24 juli 2012

Godmorgon...!!

Även idag..består färgskalan av en färg..fast ibland..eller ganska ofta!!
Tror jag att vi ..iaf här i Uddevalla..bara har en färg..och det är GRÅTT!!

Men kanske..kanske..att solen kan leta sig fram idag....är iaf +18c!

Idag är det tvättdag..och sedan i eftermiddag..skall Josefine och jag åka en sväng till Trollhättan.

Däremellan..skall jag skruva ihop mina nya sängbord! Köpte nya på IKEA igår..
Jag har iof sig två..men se dom är inte vita...fniss..och jag orkade inte måla dom jag redan har..så därför blev det nya!

Karin och jag hade en mysdag igår..med just det..en tur till IKEA.
Sen på hemvägen blev det kexfabr i Kungälv..men se där..fanns nästan ingenting...

På hemvägen från Karin..stannade jag till på en kopp hos Josefine....hon bjöd på nybakade kakor...SÅÅ goda!!
Tack snälla... för den Goda fikan!!

Så nu mina vänner..önskar jag er.. en fantastisk tisdag!!

Kom ihåg...att DU och just DU..har fått ditt liv..för att leva det fullt ut...!!
Så njut..fånga och skapa din egen dag...för som DU redan vet...så är just DU manusförfattaren till ditt eget liv!!

Glöm inte bort..att just DU..är värdefull för såå många..och det beror.. just på...Att DU..är DU!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vilken mysdag med goda vännen. Ha en mysig dag idag också.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst ikapp mig och så mycket kul du varit ute på och fina saker har du köpt och sett! Man behöver lite uppmuntran i det här vädret. Jag är väldigt tjatig om vädret, jag som alltid hävdat att jag inte bryr mig om vad det är för väder, men det gör jag helt klart.
    Allting blir så omständligt när det blåser och regnar om vartannat. Men det är ju inte mycket att göra åt, jag får väl emigrera.....
    Marsipanladan har jag aldrig varit inne i, det ser väldigt fint ut och Två fröknar var det länge sen jag var hos. Dags för en tur, märker jag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta Annika för alltid uppmuntrande kommentarer hos mej! haha,ja envis är farsgubben allt,man har att brås på tror jag bestämt! Ja dessa veckor flyger iväg men tänker ändå vad mycket vi hunnit med! Ska ta det lugnt i höst må du tro! Kul att dra ihop sängbord,hihih..jag ska göra själv men måste ha böcker,ska visa en dag...Kramis / Gunilla

    SvaraRadera
  4. Nej men??? Hoppas verkligen ni fick sol på den sidan också. Här har vi haft sol och +28 grader idag. Så vi har inte frusit på jobbet precis, haha. Man var glad att man slutade halv 2 om jag säger så.
    Ha en fin fortsättning på kvällen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika