måndag 11 juni 2012

Strömstad......

Idag har älskade Josefine och jag haft en heldag igen!!
Men denna gången åkte vi norrut..närmare bestämt till Strömstad.....

Har hört att.. det här i stan.. har regnat..mest hela dagen..men vi har faktiskt haft en hel del sol idag...
Vi började med kaffe på...



Vädret var sådär..just när vi fikade...
 Skagerack....
 Tänk om bara någon vecka..då är det förmodligen fullt med människor här....

Sen fortsatte vi till Nordby...som många säkert vet..är det ett gigantiskt köpcentrum...norr om Strömstad. Är såå många år sedan jag var där...så jag kan säga..att det blivit ngt större!!!
Där gick vi runt i olika butiker..handlade lite...

Vi var ju tvugna att ha lite mat i magen...så jag åt en räksallad..mmm..jättegod!!
Avslutade hela dagen med en kopp kaffe i solen..innan vi åkte hem.

Tack Josefine..för en underbart mysig.. och rolig dag!!

Tänk på..att aldrig skiljas eller somna som ovänner..för som DU vet..livet kan förändras sååå snabbt!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Så mysigt det ser ut! Har aldrig varit i Strömstad, faktiskt. Men ska lägga Nordby på minnet, om jag åker dit ;)
    Njut måndagkvällen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Strömstad är ju så mysigt!! Ännu bättre om det är riktig sommarvärme såklart. Kul med lite shopping:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig dag och en otroligt fräsch sallad :O)
    Man måste inte titta på fotboll vännen :O)Jag kollar när det är mästerskap men mannen kollar på all fotboll....
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Åååå vilken mysig stad Strömstad är ,Dit blev jag ju sugen på att åka.Vad skoj att ni hade en mysig dag.Ha en skön kväll kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig dag ni haft och det ser ju för gott ut och vädret är ungefär som här!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar dag ni verkar ha haft tillsammans. Räksalladen ser så fräsch och god ut.

    Ha en bra kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika