lördag 23 juni 2012

Midsommardagen....

Gokväll.på er!!

Här vräker regnet ner..och det är så skönt att vara inne!!
Men säger det igen...vad är det för väder...?? Snart 1:a Juli..och ingen sommar i sikte!!

Iof sig..var det ganska fint igår..!! Var en härlig Midsommarafton!
Tack älskade Josefine och Niklas..för vinet jag fick igår!! Blev såå glad!

Så var det ju..det här..med att drömma..om någon man inatt...
Kan inte minnas..att någon uppenbarade..sig ...!! Ha ha

I morse var jag ute och sprang en ganska lång sväng...då var det sol..och riktigt skönt!!

Lilla mamma och jag har varit på Snäckan..men då fick vi sitta inne..för regnet vräkte ner..även då.
Blev uppehåll en stund..så vi kunde gå en liten promenad!

Efter middagen..tog vi en promenad..här i stan..då höll det också upp...underbart!!

Nu har vi fikat..och satt oss tillrätta i soffan..!!

Jag önskar er alla..en fortsatt skön kväll!!

Jag hoppas..att DU i morse..tog fram din bok..och att du hittills..har fyllt dagens blad...med det ..som just DU ..har velat!
För som DU redan vet...så är ju varje ny dag...ett oskrivet blad!! och det är just DU...som är manusförfattaren..till DITT eget liv!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Visst är det tråkigt med allt regnande. Vill ju ha sommar och varmt.
    Önskar dig en skön avslutning på midsommarhelgen

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Du skulle gjort som jag..... plockat sju karlar å drömt om en blomma :-)
    Önskar dej en fortsatt mysig Midsommarhelg.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Önskar dej en fortsatt fin lördagskväll! Härligt att du hade en härlig midsommarafton!
    Håller så med dig om vädret... vi skulle få en del regn i veckan, sa de på vädret ikväll...
    Vi kan ju hoppas att de har fel... ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Tur att ni haft uppehållsväder för promenader i alla fall :) Låter ändå som om du haft en skön midsommar! Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika