lördag 16 juni 2012

Härliga lördag...!!

I morse var jag uppe tidigt..och sprang en sväng..bly i skorna..vem jag?? Ja det kändes nästan så..!

Vädret skiftar verkligen..blåser..sol ibland och mulet ibland..ganska så varmt..+20c..men vem kan tro det..eftersom det blåser!

Efter löpturen kom Lisa hit med färska frallor..så vi åt frukost tillsammans..bara såå gott!!

Sen åkte jag en sväng hem till älskade Josefine..där jag blev bjuden på fika..Tackar för det!

Ikväll..tar jag med mej en flaska rött..och så går jag hem till Lisa..hon skulle fixa ngt tilltugg..så kan vi sitta på, hennes underbara balkong..och avnjuta detta!!

Så mysigt..Tänk..Livet är fantastiskt!!!

Inatt kommer älskade Yohanna och Lina hem från Kreta...det skall bli skönt att få hem dom!!
Deras semester har varit helt fantastiskt..ett underbart boende..precis på standen ..och ett fantastiskt väder...såå varmt!!

Nu mina vänner skall jag ta en kopp kaffe..damma och dammsuga lite....!

Måste bara visa mitt bord..som lilla mamma målat...tyvärr inga före bilder...men det var hmm...brunt..



Jag önskar er alla... en fortsatt ljuvlig lördag!!!

Livet är så fantastiskt...så ta vara på varje dag..och gör den till din bästa!!
För som DU redan vet..det är just DU..som är manusförfattaren..till Ditt Eget Liv!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Önskar dej detsamma :-)
    Förstår att det känns skönt att få hem tjejerna.
    Fast vem skulle inte vilja stanna kvar i solen och värmen :-)
    Ha de bäst och fortsätt att njuta av dage/kvällen som du är så bra på.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Så fint bordet blev, jag inbillar mig att jag kan tänka mig hur det var innan. Fräscht är det verkligen nu!
    Hem från Kreta...mmmmm.....annat än det konstiga väder vi bor i här. Märkligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Tassar in mitt i natten och önskar god natt. Bordet är jättefint. Va bra att lilla mamsen målat det vitt....bästa färgen.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika