onsdag 20 juni 2012

Gokväll...!!

Tänk.. att solen fortfarande skiner, från en molnfri himmel...och klockan är 21.00.
Faktiskt varit sol och härligt hela dagen..fast blåst självklart!!!

I morse var Lisa här på frukost..sen efter det var jag på Lejas och lunchade med Lisbeth....
Även solat lite på balkongen...underbart!!!

Sen hämtade jag Josefine från jobbet, så vi åkte till Snäckan och satt i solen och njöt!!
Efter fikat vidare till Torp..konstigt nog..knapp några människor där...
Men kan tänka mej, att det blir mera i morgon...skönt att inte behöva åka dit!!

Nu har jag satt mej i soffan, och här skall jag sitta en bra stund..och bara njuta!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar kväll!!

Glöm aldrig..hur värdefull ..just DU.. är för många!
Dina nära och kära.. som uppskattar att just Du alltid finns där!!
Men Du får inte glömma bort...att bara göra.. just det DU vill..och inte vad andra kräver... eller förväntar sig!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Kloka människa!!!! :)
    Önskar dig en glad midsommar, med allt gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja du är så go du Annika! Tack för det du skriver till mej! Jaa syrran är ovärderlig förstår du! Härlig dag för dej också föratår jag! Ha det gott nu.../ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, det har varit såååååååå mycket att fixa med sen jag kom hem från Riga, så därför har det varit tyst ifrån mig. Nu åker jag till Fjällbacka över helgen. Ha en riktigt fin midsommar!! kram Annika

    SvaraRadera
  4. Tack vännen.
    Ha en fin midsommarhelg om vi inte "ses" innan.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Härligt att du har fått sola dig!! jag håller med, ibland gör man så mycket för att vara till lags! Man får ju bara vara också!!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får en bra dag, rara gumman.:-) Kram

    SvaraRadera
  7. ÖNSKAR DIG EN RIKTIGT FIN MIDSOMMAR! KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Hej fina du!

    Tittar bara in för att önska dig en trevlig midsommar.
    Mys och må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika