onsdag 13 juni 2012

Fika.....

Gokväll på er...!!

Hoppas att ni haft en underbar dag...det har jag...:)

Vid lunchtid..fikade Marianne, och jag på Lejas...vädret var riktigt skönt så vi satt ute....

Underbar äpplekaka med laktosfri vaniljglass....

Sen på eftermiddagen..åkte Josefine och jag hem till lilla faster....hon bor helt underbart...

 Ett fantastiskt härligt uterum..där vi satt och fikade...solen sken..och det var såå ljuvligt...

Var ju bara tvungen..att smaka båda tårtorna..:)..
Det är ju tur..att det finns tabletter jag kan ta...så att jag ibland kan "fuska"..och äta "vanliga" tårtor.
Skall egentligen Inte..."fuska"..för se..lilla magen mår inte riktigt bra av tabletterna. Men vad gör man inte för lite tårta..ibland!!

Nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Jag hoppas att ni sover Gott..och att Natten är snäll mot er..när det nu är dags...för det!
Kom ihåg...somna..eller skiljs aldrig.. som ovänner...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Gokväll..vilket mysigt uterum faster har! o fikat ser ju mumsigt ut ;=) natti natti kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt och gott det ser ut!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika