söndag 20 maj 2012

Underbara dag.....!!!

Vilket väder..såå ljuvligt!!!
Varmt och skönt och solen skiner..kan inte bli bättre!!!

I morse var jag ute och sprang .. tidigt...underbart..när stan ligger tyst och öde!!

När jag sen kom hem..åt lilla mamma och jag frukost....i lugn och ro..så mysigt!!
Sen tog vi en promenad till Josefine och hämtade mammas bil..för Josefine hade den till jobbet igår...

Vi hämtade upp Yohanna och så åkte vi alla fyra till Snäckan..satt på balkongen i solen och bara njöt!!
Efter fikat..åkte lilla mamma hem....

Sen har jag fixat lite..varvar med att sitta på balkongen..härligt!!

Om en stund kommer Pia på en fika..tänk..att vi kan sitta på balkongen och avnjuta kaffet..härligt!!

Nu mina vänner..önskar jag er en fortsatt skön söndag!!!





Tänkvärda ord..som jag hoppas att DU kan leva efter....

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jaa du visst är det ett annat liv nästan när det fina vädret visar sig:))Hoppas du får det angenämt i eftermiddag ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. I dag har det varit en alldeles underbar dag!vad är väl en bal på slottet säg ;=) äntligen sol o värme!! har avnjutit svenska jordgubbar o njutit av just "vädret".kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Å så sanna ord, vännen! Du kan det där du...
    Härlig söndag du haft! Vi har oxå haft kanonväder idag. Både i Dalarna som vi lämnade i eftermiddags och här hemma ikväll!
    Ha en fortsatt fin söndagkväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  4. Jag sitter på balkongen och intalar mig att det är vår men det är fortfarande kallt här uppe. Men till veckan har de lovat bra väder. Äntligen. Till morsdag brukar det ju alltid vara fint! Ha en fin vecka! Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika