fredag 18 maj 2012

Rundtur....

Började morgonen  med en löptur..underbart..!!!

Efter den.. åt lilla mamma och jag frukost i lugn och ro..och sedan gav vi oss ut på en roadtrip....

Vi började med att åka till Göksäter...är mini mini Ullared..ha ha...
Var så mycket folk..och detta ställe är verkligen ingenting för mej!! Minns att jag skrev precis samma..sak..förra gången som jag var där!
Det finns massor av saker där..och säkert en del som är bra..men nej..det  är ingenting för mej!!
Fikade gjorde vi ...är så billigt..eller billigt och billigt..men iaf vad man är van vid!

Sen åkte vi till Torp..och handlade lite...sen vidare till Kärrstegens gård....och sist men inte minst...BlomsterLandet...handlade lite blommor där....

Sen hem..lagade middag..och drack ett glas rött...när vi satt och åt..ringde jag upp Josefine..hon var på hemväg från jobbet..frågade om hon ville ha middag..javisst...!! Så hon kom och gjorde oss sällskap..med maten..dock inte vinet!

Nu mina vänner..är det soffhäng..och sedan Let´s Dance....
Jag önskar er alla..en fortsatt mysig fredagskväll!!

Njut av kvällen...berätta för någon..hur mycket vederbörande betyder för dej...som DU vet...det är just dessa ord..som är såå underbara att höra!!!
Du vet ju..också..att det kostar såå lite.. att säga dom!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ställen där man kan handla billigt brukar alltid dra till sig mycket folk. Det kan vara påfrestande, men det är inte dumt med en fika iaf.
    Ha en skön helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Jaa här är det soffhäng också! Såå trötter är jag så jag knappt hänger ihop..Sovit dåligt i natt också.Hoppas det blir bättre i natt.ha det så gott hjärtat ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej!önskar dig en skön helg!kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika