söndag 27 maj 2012

Mors Dag...!!

Gokväll mina vänner..!!

Här har varit ett fantastiskt väder..även idag...sol..varmt och blåsigt....

Började dagen med en löptur.....ljuvligt...!!

Sen åkte döttrarna och jag hem till lilla mamma...!!
Har haft en heldag där...fika...ätit..solat...varit på Smögen...och bara njutit!! Så ljuvligt....!!

Jag är inte så mycket för det där med Mors Dag!! Ingenting vi behöver fira..jag tycker att man kan ses ändå..och framför allt strunta i presenter!!!
Av Yohanna har jag redan fått...och av Josefine fick jag idag....



 Tack snälla Josefine...blev såå glad!!!

 Tårtan jag hade med mej...
Lite öde..på Smögenbryggan..men vänta en månad till....då är det massor av människor här....


 Kom några båtar...iaf....
 Mammas fantastiska mat....!!!
 Marängsviss...med färska bär...mmm...
Nu mina vänner..skall jag fortsätta att titta på Mästarnas mästare....!

Jag hoppas att ni alla haft en underbar söndag...!!

 
 (bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Firar inte heller mors dag, inte gjort över huvud taget ens när barnen var små, men blev glatt överraskad när dotera mi skickade ett fint blomkort via sms idag, haha. När det inte händer så ofta så är det kul.
    Nej, smögenbryggan är ingen höjdare på sommaren, bra mycket bättre att besöka den som ni gjorde.
    Hoppas du får en fin måndag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Trevligt att gå på Smögenbryggan utan att behöva trängas. Maten ser underbart god ut.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Så härliga bilder från Smögen! Å maten såg så god ut! Jag brukar alltid få en bukett liljekonvalj på Mors dag, det räcker för mig! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika