torsdag 3 maj 2012

Hej svejs...!!!

Ja..då var det dags för dagens inlägg...:)

Fick mitt svar igår..på mammografin..och allt var bra..såå skönt!!!
Jag skulle aldrig..hoppa över varken den kallelsen..eller den till cytologprovet...nu kan man ju drabbas av cancer ändå...men för mej är detta viktigt att gå på...!

Har varit ännu en fantastisk dag..sol..varmt..men ännu en dag..med en kall vind!

Startade morgonen strax efter 07..med en löptur..var liite kallt.. kan jag säga..pga att jag hade motvind på vissa ställen.
Men helt klart är..att jag skall springa direkt på morgonen..orkar mest då..hur konstigt det än låter...

På hemvägen stannade jag till på Einars..och köpte frallor..som var alldeles varma...:)
Sen åkte jag hem till älskade Yohanna och avnjöt en god frukost...Tackar för den!!!

Därifrån..direkt till arbetsterapeuten....tummen är ju som den är...jag tränar..men den är fortf..svullen..nu skall jag inte tillbaka förrän..om 14 dagar.

Efter det åkte jag till BlomsterLandet..köpte lite jord och växter till balkongen..bl a citronmeliss..och persilja...jag har även satt mina luktärtfrön....

Lunchat med Lisbeth..och även hunnit med fika med Josefine och Niklas....

Det var min dag..i stora drag...så nu har jag satt mej i soffan...

Skall snart resa på mej ..för att fixa ett par mackor.. och lite kaffe....senare blir det till att kika på Let´s Dance.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll...!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. skönt när provsvaren kommer o det är bra besked ;=) ha en fin kväll!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. A är Absolut en fin bokstav vännen.
    Sköt om dig och ha en mysig kväll
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Alltid skönt att få såna svar när man varit iväg,fick svar nyss jag också och de va bra.Skööönt:)
    Ha en skön myskväll vännen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Skönt med positiva besked!
    Njut din kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Skönt att få så positivt besked :O) Det är nog bra att gå när chansen finns och ges. Kram Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Hej vännen som alltid finns för en..Åh va skönt Annika att det var bra ..man är så tacksam för sånt nuförtiden att prover visar bra för en...Jag är urblåst ikväll.trött som jag vet inte vad...;( Blir la bättre..kram Annika ♥Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika