torsdag 19 april 2012

Soldis......

Godmorgon på er.....!!
Hoppas att ni sovit gott..och att natten varit snäll mot er....!!!

Själv somnade jag sittande i min säng..igår kväll..med korsordet i knät..och pennan i handen..säger då det....:)

Idag är en dag med soldis..eller ännu så länge..är väl bäst att tillägga...blåser givetvis..men när gör det inte det...???

Sitter just nu..och har överläggning med mej själv..om jag skall ta på löparkläderna eller inte..??!!
Annars idag då...??
Lilla mamma skall till frissan om en stund..och sedan åker hon hem....
Jag skall träffa älskade Josefine och ta en fika...och kan nog tro..att lilla mamma sluter upp..efter att hon fixat håret..!!!

Sen skall jag till arbetsterap...kan undra..vad hon skall hitta på idag..?? Fick ju i "läxa"..att skriva mitt namn med hö hand..kan säga att det går sådär..får inte riktigt till greppet..eftersom tummen ser ut som den gör...!!

Nej..nu har jag funderat klart...blir en löptur...!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt ljuvlig dag..!!!






Ta vara på livet..och gör det till det bästa...för som DU vet..är det bara DU..som kan styra över det...och det är en gåva som DU fått..så det gäller.. att vara rädd om det...!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dej en underbar dag goa vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jupp carpe diem.:))

    litt soldis her også :-.) venter fortsatt på varmen..:))

    Klem

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin dag!
    Kram wivi

    SvaraRadera
  4. Här hade vi sol på morronen, men nu är det helt igenmulet. Gör inte så mycket för jag har tid hos symaskinen idag. Har fått en del gjort, men inte allt än så det är lika bra att sätta fart igen - när nu symaskinen och jag tycker lika!!
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Du är duktig! Jag kan inte springa på morgonen innan jobbet. För tidigt. Nu har jag kommit igång så jag springer tre ggr i veckan och det är så skönt. Än så länge bara 5-6 km per gång men snart blir det 7,5:an och sen milen men det får ta sin tid :O)Jag tror att jag är i lika god kondition som för 20 år sen men....
    Sköt om dig vännen
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. http://www.vindsromantik.blogspot.se/

    Inte roligit med din tumme.
    Så sant, viktiga ord att tänka på.

    Önskar dej en underbar vecka
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  7. Här snöade det på fm. sedan fick vi sol :O) Du tog helt rätt beslut om att ta en löptur. Jag har gått en rask promenad i kväll och nu tittar vi på hockey. I kväll kan det avgöras :O) BRYNÄS!!! Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika