onsdag 4 april 2012

Så skönt.....

Godmorgon mina vänner...!!

Idag skall jag bli av med gipset....skall bli såå underbart..att efter 5 veckor..äntligen kunna tvätta..och klia på handen och armen...!!!

Är ännu en fantastisk dag..kalt ca -5c..men sol från en klarblå himmel...och vindstilla..!!!

Hade en mysdag igår..!!

Träffade Annika på Blomsterkroken...vi kunde sitta ute en stund var såå ljuvligt!!
Men vet ni vad...det bästa av allt...!! Var att jag blev bjuden på både fika och lunch!!
Tack snälla Annika..så gulligt!!!

Sen hade jag en mysig em..och på kvällen var det fika hos Lisa!

Nu till dagen.....

Har sovit ganska bra inatt..men drömt en del igen...bl a så var jag på begravning..igen..säger då det..dessa drömmar....

 Om  ett par timmar.. skall jag träffa Yohanna..och ta en fika, innan hon börjar och jobba...blev ingen fika igår..så vi tar det idag ist!!
Ev kommer även Josefine med....

Sen skall jag som sagt ta bort gipset...och efter det..får jag se vad som händer....
Blir förmodligen..en löptur..

Jag önskar er alla..en underbar dag...!!

Tänk på..att alltid blicka framåt...det som hände igår..är passerat och lägg det bakom dej...
För det viktigaste är att se framåt..och inte bakåt...
Det är ju därför..bilens framruta..är stor..och bakruta är liten.. !!
Så ha en underbar dag...lev här och nu..!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika
 

4 kommentarer:

  1. :O) Vad skönt för dig att du äntligen får ta av gipset. I går bokade jag en stuga i en vecka i Ullared till sommaren :O) LÄNGTAR! Ha en riktigt fin och trevlig dag. KRAMAR Katarina.

    SvaraRadera
  2. Så skönt för dig att bli av med gipset. Löpturen sen kommer att gå på lätta fötter.
    Fika, mys och bara ha en underbar dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Förstår om det ska bli gott att ta bort gipset! Haha är ju något som är ivägen!! Här har vi oxå strålande väder, så ska snart gå ut å dona lite! Ha en riktigt Glad Påsk! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Åååå vad skönt att du har blivit av med gipset.Vad underbart.Ha en skön dag söta du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika