lördag 7 april 2012

Påskafton...!!!!

Hej mina vänner...hoppas ni har en härlig Påsk...!!

Igår var tjejerna och jag hos min lilla mamma.....som vanligt..åt jag massor...är ju så gott med påskbord..

 Hade även en köttbullar..prinskorv..och Janssons....
Sen både före och efter maten var det kaffe och tårta...tja..kan säga att jag åt inte så mycket mera..när jag kom hem...

Idag vaknade jag till en kall och vit Påskafton....har bara liiite snö kvar..blåser kallt..men solen skiner...!!

På fm fikade jag på Blomsterkroken med Anki..åt en underbar kladdkaka..med laktosfri grädde...mmm..

Sen hem hämtade bilen...åkte  och hämtade Josefine..och sedan tog vi en tur till Torp..hon letade kläder..inför kvällen..eftersom hon skall ha födelsedagsfest ikv....(hon fyller i morgon)
Hon hittade ingenting..men jag hittade en tröja..:)

Nu mina vänner skall jag om en stund hämta upp Lisa..och sedan styr vi kosan mot Vänersborg!!

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar Påskafton...!! Har inte läst era bloggar....så därför inga kommentarer..återkommer..!!

Var rädd om det du har..vårda det..som du vill behålla...spelar ingen roll om det är förhållande eller vänskap..." Ger man inte plantan vatten...så dör den..."..Tänk..precis så är det..inte bara med växter..utan även med oss människor..!!
Så ge ngn ett värmande ord...och du skall se..att du får många tillbaka..!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Min mormors gamla "kärring" önskar er en fortsatt härlig Påsk!!

4 kommentarer:

  1. Tack för påminnelsen! Det är så viktigt att vårda sina relationer.

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. mmm..gott med mat..Är du glutenintolerans vännen? Hoppas du får en trevlig kväll nu då...Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig leende påskkärring. Ja nog äter man mer än man behöver så här till påsk....men det är ju så gott.

    Ha en Glad Påsk

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Önskar dig också en fortsatt härlig helg kram Beijan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika