lördag 21 april 2012

Godmorgon...!!!

Kall morgon...men tänk..solen visar sig ännu så länge...och det är helt vindstilla.....!!

Började morgonen i lugn och ro..med att läsa GP i sängen...sedan har jag  avnjutit min frukost..och nu sitter jag och myser i soffan...kika lite på tv...

Nu på fm skall jag träffa Anki..för en fika på Blomsterkroken...sen kan jag tänka mej.. att det blir en lugn dag!!
I em kan jag tro att det blir en löptur..och sedan får jag väl se..vad som händer!!

Var inte ute på krogen igår..hade bestämt mej tidigare..att jag inte skulle följa med.
Vet inte..men har tappat "stinget" för krogen..var såå längesedan jag var ute....
När jag var nyskild var jag ute jämt..så jag tror att jag fick min dos då...fniss....

Jo jag kan tycka att det är mysigt att gå på after work...el sitta på en uteservering på våren/sommaren och ta ngt gott att dricka....
Men själva kroglivet...nej..det hoppar jag....

Nu mina vänner..skall jag fortsätta att titta på Nyhetsmorgon...och ännu en gång försöka ta in det Breivik gjorde Utöja....

Jag önskar er alla...en underbar lördag!!!

Dagen som är idag...är din egen..liksom alla andra dagar...och eftersom just DU.. är manusförfattaren till ditt eget liv...så hoppas Jag...att DU lever här och nu..och njuter av varje dag!!
För som DU redan vet...allting går såå mycket lättare..om man försöker se allting positivt!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en riktigt fin dag!
    Jag har för en gångs skull en dag med inga måsten alls så nu ska jag njuta :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja det låter gottför dej idag då Annika! Jag håller nog me om kroglivet,man kanändå inte prata så då kan man lika gärna va hemma:)) eller hur? Man är väl för gammal nu,hihihi..Bättre med after work eller lite lugnare tillställningar..Jaa denne Norsken..Jag blir så rädd... Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tack allra sötaste du för den fina kommentaren i min gästbok. Ha en underbar dag!

    Kram
    Monika / Tant Theas lilla torp

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra lördag utan måsten. Bara ta dagen som den kommer.

    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Skön lördag, vännen!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  6. En härlig lördag vännen. Idag har jag också haft en lugn dag. Tog en promenad i ,för sonen, nytt 5 km spår i skogen så han lär sig det. Imorgon ska vi springa det.
    Ha en mysig kväll goa bloggvän
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Jag är likadan, jag har inget behov av kroglivet längre. Jag gjorde bort det för många år sedan, och är så nöjd med det. Hoppas att du har haft en trevlig lördag och att det fortsätter så i morgon också. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  8. Jodå, du har så rätt, visst är det Åbyfjorden. Du kan ditt Bohuslän!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika