måndag 2 april 2012

Godmorgon.....!!

Ännu en kall dag..men vad gör det..solen skiner från en molnfri himmel...!!!

Hade en så mysig dag igår....!!

Hämtade upp Yohanna och Josefine..sedan bar det iväg till Snäckan...där mötte Jenny och lilla Elsa upp.
Alltid kul att träffas....var ju ett tag sedan.
Tänk att Jenny var 1 1/2 år när fd man och jag träffades..och idag är hon en vuxen kvinna..med tre egna barn...
Undra vart den tiden tog vägen....bara för att förtydliga tiden..Jenny är idag 36 år....!!!

Idag skall jag luncha med Lisbeth..och sedan kan jag tänka mej..att det blir en stund i solen....
Ikv blir det fika med Lisa....

Kan ev tänka mej..att jag i em drar på mej löparkläderna och ger mej ut en sväng...!!
Sen nästa gång jag springer..då är det UTAN gips...äntligen...!! På onsd..är det dags!!

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag...!!

Tänk på...att det är din egen vilja som gäller..!! Gör inte det alla andra vill.. eller förväntar sig av dig...!!
Lär dej att säga NEJ..vilket ibland kan vara såå svårt!!
Man vill ju gärna vara..alla till lags...men ibland.. blir det på bekostnad av dej själv....!!
Så njut av dagen..och gör det du själv vill...skapa och fånga den..som bara du kan!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. høres herlig ut med en løpetur..))

    ja finne en krok og sitte i le...vinden herjer her..:)

    ha en kos dag..))

    Klem

    SvaraRadera
  2. :O) Goa, glada och positiva du. Jag kan inte annat än bli glad när jag läser din blogg.
    Var rädd om dig och ha en bra dag Annika. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  3. Mmmm..,
    Låter som en härlig dag
    Passar på & önskar dig en mysig vecka
    Kramiz
    Sus

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Härligt du har haft det med alla nära å kära! Måste vara skönt att bli av med gipset kan jag tro!? Det där med att säga NEJ är verkligen svårt, men jobbar man inom vården så måste man lära sig det....! Fast nu är jag ju ledig i 6 mån! *ler stort*! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Jo visst var jag en stolt mamma som satt i publiken :0)
    Så skönt att höra att du snart blir av med gipset!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. jaa du är alltid glad även med dina krämpor gumman ♥ Jo nu har farmor kommit hem med änglarna till vår lägenhet..Ska redigera foto,den största flickan är intresserad av det..ha det gott ♥ kram / Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika