tisdag 24 april 2012

Dimma.......

Godmorgon...på er...!!

Tänk vad världen blir liten...när det är dimma...!! Som tur är..ser det ut som ..om den snart skall lätta...!!

Har precis avnjutit min frukost...är nog det bästa målet på hela dagen....!! Då njuter jag verkligen..och just kaffet..är såå gott!!

Idag blir det en tur till frissan...så Gunilla...jag är en vecka efter dej...hihi....
Sen blir det en tur till Karin...och..kan tänka mej att det i eftermiddag..även blir en löptur!!
Tror även att Lisa och jag.. kan få ihop en fika ikväll. Är ju så sällan vi ses..hahaha...

Jag önskar er alla...en underbar tisdag...!!!

Dagen idag..är din egen...och det är DU.. som gör den..till vad den blir..!! Eftersom det alltid är DU..som är manusförfattaren till just det....ditt eget liv...!!

(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig också Annika och ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Hallojsan goaste Annika!

    Ännu en ljuvlig dag! är också förtjust i kaffestunden på morgonen och tar gärna en mugg innan frukost..när tid finns!
    Ha en fin fortsättning på dagen!!
    Kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina ord du bjuder på idag. Och att gå till frissan :)
    Må så gott nu kram från Maria ♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen ett litet tips för att få upp pincett greppet, en ask tändstickor sen en med tunna tandstickor kanon bra träning. Gjorde detta när jag op tummen. Men det krävs lite go men det fixar du. Ha en goe kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Hej gumman! Hahaha,jasså det är din tur idag,annars finns det ju gofika till dej här på Gläntan...Ja jag behöver inte löpa idag för idag ska JAG hjälpa till att bära "skit" o köra till värmeverket med gubben,snickarn får klara sig en stund själv.Det är såå kul Annika med detta bygget ÄVEN om det är slitigt ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika