lördag 28 april 2012

Bra karl..reder sig själv.....!!

Hej mina vänner...!!

Vädret idag såg underbart ut..när man var inne...tog ju en löptur i morse...frös lite...men solen sken ju..men det blåååste..nähä..det gör det väl aldrig...här!!

Sen mötte jag Yohanna..på Lejas..vi satt ute..med filtar om oss..är det sol så är det..men jäklar såå kallt....även Josefine och Niklas mötte upp..efter en stund....

Sen hem...bort med allt på balkongen..och ut med den gröna mattan som jag köpt..jag visste att längden var bra...men den var för bred....
Så det var ingenting annat att göra..än att leka mattläggare...blev faktiskt riktigt bra...!! Ännu ett bevis..för..att jag kan själv!!

Sen har jag dammat och dammsugit..även kommit på..hur jag skall göra med min säng...
Skall inte måla den vit..utan höra om lilla mamma har några gamla vita lakan...tänkte då att sy ihop dom som en påse..även vaddera det lite..och sedan trä..det över huvudgaveln....
Nu får jag engagera.min lilla mamma..till att sy..min symaskin är på tippen..den var gammal och trött..så den ville inte vara med längre..:)

Nu skall jag ta mej en kopp kaffe..fortsätta att "fila" på mitt bröllopstal...som jag skall hålla nästa lördag..
Tänk..då gifter sig älskade Yohanna!!! Tror inte jag fattat det ännu......

Ha en fortsatt...mysig lördag...!!!

Njut av kvällen...ät och drick något gott...umgås..ta en fika..eller bara var....det är just det..som är livskvalitet!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. åhhh är det redan på lördag . Vad spännande , talet måste du lägga ut här !
    Ha en mysig kväll och tack igen :-)
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Åh bröllop i sikte! hoppas vi får se de lyckliga på bild sedan ;)kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Oj är det redan nu på lördag?! Så otroligt kul!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Såklart kan du själv! :)
    Åh, vad nervöst med bröllopstal?!
    Fast du fixar det ju, det vet jag ju!
    Kram på dig, och hoppas din söndag är lika solig som min!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Så brölloppet är redan nästa lördag? gud så spännande och roligt :O) En stor dag. Ha en riktigt skön och trevlig söndag Annika. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Tack för titten gumman ♥ Oj är det redan snart dags för bröllop!! Va kul! Å visst är det kul att hålla tal...Lycka till med det du.Mycket smart tänk om sängen,här tänkte jag ta en gammal spegeldörr att ha till sängarna sen i nya rummet men då var ju den såå kort..bara 160 behöver ju vara minst 2 m! Du kanske har nåt tips!! jo här är det VÅR minsann,lite goare i luften i dag o ingen blåst för den förstör så mycket.Är lite trött men väldigt glad över detta bygget o framtidsplaneringen! Kram på dej o ha en go söndag Annika! / Gunilla

    SvaraRadera
  7. Lycka till med talet. Sol och värme kan ju ge lite extra energi! jag bara solar och njuter i dag! Ha en fin Valborg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Lycka till med talet, såklart att det går bra!! Njut av sol och värme och hoppas din Valborg blir bra! Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika