tisdag 27 mars 2012

Vilken dag.....!!!

Såå ljuvligt väder..det varit idag!!! Sol alt soldis...och ca +20c..blåst..men tänk det blåste riktigt varmt!!!

Josefine och jag har haft en underbar dag på Överby....!! Började med att fika...och sedan gick vi och tittade i affärer..skulle ju ha ngt nytt...!!
Hittade jag det..då...?? Nej såklart inte......
Skor till bröllopet..nähä...inte det heller..!! Men hittade två par tygskor..iaf....

När jag kom hem..satt jag och njöt på balkongen..med en kopp kaffe...var som en riktig sommardag!!

Nu ikv har Lisa varit här på fika....

Nu har jag sjunkit ner i soffan..och här skall jag sitta..tills det blir läggdags....hihi...

Jag önskar er alla...en riktigt God Natt...och hoppas att ni skall sova gott...och att natten är snäll mot er!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbara dagar just nu. Sol och värme.......bara att njuta så mycket man orkar.
    Ha en skön kväll och en god natt till dig med.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ja det är väl typiskt att man inget hittar när man nästan behöver hitta nåt..Ha en go natt gumman...♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika