fredag 16 mars 2012

Underbara dag..och Skavlan....

Gokväll..mina vänner...!!
Måste börja med...sitter just nu och tittar på Skavlan...Kararina Hultling...är med och har pratat om sin bröstcancer...
Denna underbara kvinna..hur hon med styrka..och humor kan prata om detta...hur hon har just denna styrka..att kunna bl a ta av sig peruken...och sedan ist sätta på sig en mössa!!!
Jag säger..bara detta..!!! Åhh vad jag beundrar denna kvinna!!!

Josefine och jag har varit på tur..hihi...idag...Första stoppet blev hos lilla faster..där det serverades våfflor....




Sen åkte vi vidare...var på pappas grav....sen åkte vi runt lite..och jag visade Josefine..lite olika platser.
Sen hem till lilla mamma...
Där vi fick god mat..kalopps..stod på menyn...och skånsk äpplekaka till efterrätt....




Min mamma..är såå duktig på att bl a laga mat....!!!
Innan regnet kom..han jag även dammsuga bilen....

Ja mina vänner det var min underbara dag...!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig fredags kväll!!

Hoppas ni sover gott...och att natten är snäll mot er....Glöm aldrig....!!! Somna eller skiljs aldrig..som ovänner!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. http://www.vindsromantik.blogspot.se/

    Så mysigt att ha mamma kvar, min mamma är borta sen länge.
    Tänker på henne ofta, och allt vi gjorde, och de mysiga stunder vi hade...

    Håller med, allt fint du skriver.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Du hinner då med en massa saker...gott fika på en och samma dag det är man inte bortskämd med thihi... får nog ta och baka lite så solen skiner lite inne iaf
    Tack för att du alltid har varma ord<3

    Ha en underbar helg
    kram wivi

    SvaraRadera
  3. Mums.....ser såååååå gott ut !!!!

    Anki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika