onsdag 21 mars 2012

HURRA..tre gånger...!!!!

Har inte fått snurren....!! Ha ha...

Men HURRA nr 1.....
Fått besked från min gyn läkare..och mitt cellprov..var helt normalt..!!! Så nu kan jag vänta 1 år tills nästa prov!!

HURRA nr 2.....
Jag har varit ute och sprungit..och det gick jättebra...trots gipset..:)

HURRA nr 3....
Solen skiner...och jag har suttit och njutit på balkongen!!!!!

Tja var har hänt mera...??
Behöver egentligen inte hända såå mycket mera idag!!!

Yohanna och jag har varit på Snäckan...såå mysigt..men då var det mulet..så vi fick sitta inne....

Nu bara jag njuter efter löpturen...och skall strax fixa ngt att äta!!!

Ha en fortsatt härlig dag..mina vänner..!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Tack goding för din värmande kram!! Det hjälper faktiskt!!

    Hurra, hurra, hurra!! Måste jag väl också utbrista..härlig dag du har haft!!

    kramis Sanne

    SvaraRadera
  2. Åh det var glädjande besked Annika!! så gött när såna prov är ok..Solen skiner o det går som helsan på altan här..Städat den idag o RENSAR skit..:)) Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! skönt med sådana besked, alltid jobbigt att gå å vänta. dagen låter toppen för övrigt oxå, tycker jag *ler*! Här blåser det kalla vindar så jag håller mig inne! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Verkligen något att hurra för. Tre bra saker att glädjas åt.

    Ha en skön kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir för din skull Annika :O) Härligt!
    Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika