måndag 26 mars 2012

Gokväll....mina vänner...!!!!!

Känns konstigt att skriva...gokväll....!! Är ju så ljust ute..vilket är underbart!!!

I morse var de dimmigt..men sen kom solen..om än som soldis..men ändå!!! Blåst och varit kallt...!!

I morse var Anki här på frukost....såå mysigt..!!
Sen efter den..så gick vi till Blomsterkroken... och tog en fika...

Annars har det varit en lugn dag....tog en löptur förut..gick trögt..:(..men skam den som ger sig!!

Mötte en tjej när jag sprang...hon stirrade på mej och mitt gips..såg ut som om hon trodde.. att jag kom från en annan planet..!!! Ha ha....

Nu mina vänner..skall jag slappa i soffan....och titta på  " Halv åtta hos mej ".

Jag önskar er alla ...en fortsatt mysig kväll..!!

Njut av kvällen...ta det lugnt..lägg alla måstena åt sidan...sätt dej tillrätta i soffan..med en kopp kaffe..te..eller ngt annat gott att dricka....kika lite på tv:n...och bara var!!!
Ibland behöver man faktiskt... inte göra..någonting!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Du har helt rätt i att ibland behöver man bara få vara och inte göra något.
    Ha en mysig avlutning på dagen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Go kväll vännen!
    Ja, visst är det underbart att det är så ljust på kvällen nu! Känns som man får mycket mera tid!
    Kram!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika