tisdag 6 mars 2012

Godmorgon....!!!

Alla mina vänner..och Tack för era kommentarer..som värmer såå gott hos mej!!!

Idag..är ännu så länge en mulen dag..har även ett par minus grader.
Vaknade tidigt i morse...avnjöt..frukost..tidning..och tv..i sängen...såå lyxigt!!!

Idag skall jag luncha med Lisbeth..det var ett tag sedan...och skall förhoppningsvis..även ta en fika med älskade Yohanna!!

Annars blir det en lugn dag...är lite orolig inför morgondagen...då jag skall till NÄL..och kolla mina cellföränd. Jag hoppas verkligen...att allt är bra!!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig dag!!!



 Tänk på..hur mycket det där lilla leendet..eller hejet..som du ger till någon okänd..kan betyda!!
Du kanske gör hela hennes/hans dag...för som vi vet..så finns det såå många ensamma människor..där ute!!
Njut av dagen...och gör den till det bästa..som just bara DU kan..för som sagt...Dagen är din egen!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram Annika

8 kommentarer:

  1. Ha en riktigt fin dag! Här har vi sol, men kallt. Håller tummarna för din morgondag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!

    Här hos mig skiner solen idag med, men det är -3 grader. Köpte lite penseer i helgen och de får tillvidare bo inne om natten. Så skönt det är att kunna mjukstarta dagen i sängen. Jag har en liten bärbar dator och har tidningen på nätet så när jag läser tidningen i sängen brukar jag bli kvar där ganska länge. Det är ju inte bara tidningen som lockar på nätet.

    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. God Morgon Annika :O) Jag tycker att du gör det så otroligt bra. Du fyller verkligen dina dagar med sådant som jag förstår ger dig positiv energi. Hoppas att det går bra i morgon. Tänker på dig. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att allt är bra :O)Lycka till imorgon!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Här hade vi många minusgrader och en härlig sol som lyser upp tillvaron. Skönt! Hoppas du fått sol du också. Och att du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Tack Annika för din positivitet! Hoppas allt är bra i morron nu...♥ Tänker på dej det vet du! Kramelikram..Gunilla

    SvaraRadera
  7. Önskar dig Lycka till i morgon! kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Godt formen er bedre..)) kos med lunsjtreff..))

    vinteren er tilbake her i dag..)) men sånn er det jo alltid i mars..))

    ja jeg får være flink å komme tilbake til go'buksa...
    Turen til Sverige som blir utfordringen, der er det
    lett å kose seg litt for mye...og vi er der ofte..
    men får besøk fiskebutikken enda oftere..))

    ha en kos dag..))

    Klem

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika