fredag 9 mars 2012

Fullmåne.....

Var precis..vad det varit inatt....och därför har jag sovit...som jag gjort.....!!!
Tänk att det skall påverka mej så...och inte bara mej...utan många....!!

Idag är en mulen och grå dag...ser ut som om det skulle börja regna...är några + grader..men färgskalan innehåller..just bara en färg..idag..och det är grått!!!

Just nu sitter älskade Josefine på tåget till Sthlm...jag hoppas du får en mysig helg..och att du är rädd om dej!!!

Om en stund skall jag hem till Lisa och äta frukost...skall köpa med mej frallor..mmm...såå gott!!

Sen skall jag luncha med Marianne..och i eftermiddag...tror jag att Anki..kommer hit.
Skulle vara såå mysigt att träffas!! Var ju ett tag sedan..och jag kan tänka mej...att vi precis som vanligt..har massor att prata om!!

Annars blir det nog en lugn fredag....!!

Jag önskar er alla...en underbar fredag....!!!

Njut av dagen och kvällen...alla måsten som du har hängande över dej...och som skall göras i helgen...lägg dom åt sidan en liten stund...
Umgås med nära och kära ist..ta en fika tillsammans..eller bara var!! För som DU vet...det är.. det där lilla.. som gör hela din dag !!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Gomorron Annika! Låter som en härlig dag för dej! Jag gör banne mej inte möe här ute nu,jo ska baka nåt tänkte jag...Ha en trevlig fredag vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tänk vad den där fullmånen kan påverka oss. Jag fick också en sömnlös natt natten till torsdag, men senaste natt har jag lyckligtvis sovit som en stock. Det låter som om du har en trevlig fredag framför dig!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ja den fullmånen blir jag snart förb..... på, har sovit så dåligt ett par nätter nu! Samma väder här hos oss, snöblask å grått! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Så mysig dag du har inplanerad! själv är jag tröttare än tröttast men min dk säger att det beror på omständigheterna
    jaha men då tar jag en slappe dag då för jag orkar inget än då thihi...

    Ha en fin helg hoppas snön försvinner
    kramiz på dig!
    wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika