lördag 24 mars 2012

Dimma.....Vinst...och Sommartid.....!!!!

Godmorgon..på er..!!!!

Ja inte så...att jag är inne i dimman...haha....menar att det är såå dimmigt ute!!!
Var...är solen....????

Ja ja..kanske blir fint senare.....

Måste skrika HURRA!!! Jag vann...!!!

 Ett såå fint hus...av  Anita..med bloggen "Drömmar i vitt"..har ni inte varit inne på hennes blogg...så kan jag varmt rekommendera denna!!!!
 Tackar och niger!!!!

Så vad händer idag då....???
Lilla mamma och jag skall gå en sväng på stan..blir en fika bl a......sen i kväll skall vi hem till Lisa..hennes lilla mamma är där och hälsar på henne...så då tänkte vi..att vi skulle passa på att ses..över ett glas vin..med våra "små" mammor....hihi....

Annars blir det lugnt.....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt skön dag..och GLÖM inte ställa fram klockan inatt...eftersom vi går över till Sommartid....!!!

Lev här och nu...skapa och fånga just din egen dag...!! För som du redan vet..så blir ju dagen..precis vad just DU gör den till...!!!

Läste ett såå bra citat...av Buddha......

" Borrare formar brunnar,
  bågmakare formar pilar,
  snickare formar trä och den vise
  formar sig själv "

Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Grattis Annika! Visst är det såå kul att vinna! va skoj at dricka vin med era mammor...Här blir det vin ikväll till maten efter bowlingen minsann..Ja gud då blir det inte många timmars sömn i natt då kanske:)) Kramen på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till vinsten!
    Dimma och 6 grader varmt här! Huuh!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Hos mig har det varit en underbar vårdag. Soligt och varmt. Idag åt vi lunchen ute på altanen. Kan inte komma ihåg att jag gjort det i mars månad tidigare.

    Ha en skön lördagskväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika