onsdag 8 februari 2012

Tack...alla underbara...!!!

Blir så otroligt rörd och glad över era kommentarer!!! TACK så mycket..ni skall veta hur gott dom värmer!!!

Min tumme är som den är...men..tänker bort det onda...!! Blir bra att få fixat den...även om styrka..finmotoriken blir sämre...samt att den blir liite kortare!! Men vad gör det...förhoppningsvis slipper jag värken!! Vilket jag gjort till 98% i vä.

Hade ju som sagt frukost besök idag..såå mysigt...har massor att prata om..och tiden bara rusar iväg...:)

Sen blev det lite sordi..resten av dagen....älskade Josefine..fick ist för att fika med mej..åka ambulans till NÄL..hade/har såå ont i sin mage.
Så nu är hon inlagd för observation. Proverna var bra..men hon har lite feber. Så nu får vi se var detta slutar...

När jag kom hem...sprang jag en ordentlig sväng..halkigt..men såå skönt!!

Nu har jag precis druckit en kopp kaffe..och sjunkit ner i soffan..här skall jag sitta det mesta av kvällen!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!
Ta vara på och var rädda om varandra...för som ni vet...livet kan ändras såå snabbt!!


(bilden lånad från nätet)
Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Hej vännen! tittar in o önskar dig en fin kväll ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Tummarna håller vi för att din ska bli utan värk. Men vad tråkigt med din dotter. Men det är ju tur att dom behåller henne om något skulle hända igen. Vi får hoppas att det inte är något. Ha en fin kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen!!
    Oj vad händer runt dej...tumme ???
    Och dottern då...blindtarmen eller??
    Hoppas allt löser sig;)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Så tråkigt... både med dottern och dej. Nu ska vi bara tänka att allt ska bli bra.

    Stora Styrkekramar till er, båda

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Men aj då!
    Vaddå? Vad har du för fel på din tumme som gör att de måste operera?
    Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med din dotter...

    Håller mina...tummar...dårå´! ;-)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Gokväll rara du!

    Hoppas allt går bra med tummen. Och att värken drar sin kos. Är själv en värkande människa så jag förstår hur jobbigt det kan vara. Oftast syns ju inte värken utanpå. Att hitta meningsfulla saker som man tycker är kul och orkar med är jätteviktigt. Vi har alla rätt till ett bra liv. Med eller utan sjukdomar. Jag håller båda mina tummar för Dej! :o)

    Stora Varma kramar

    Monika

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!! Sänder över värme och styrka till fig och dottern. Vet hur det är att oroa sig och vänta på provsvar mm.

    Det lit inte kul m tummen heller:(.. tur att du har Goa vänner kring dig som förgyller din dag m frukostfika mm.

    Må så gott!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  8. Hej !

    Usch då ! Inget kul varken med dej eller dottern. Massor av krya på er och styrkekramar från mej.

    Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag inte hunnit vara runt.Men vad är det jag läser .....Hoppas att din tumme blir bra och även dottern.Massor av krya på er och styrkekramar från mej.Rita ♥

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika