söndag 26 februari 2012

Sol.....!!!

Godmorgon..mina vänner...!!!
Tror knappt att det är sant..!!! Även idag visar sig solen från sitt bästa sida....är ungf..-4c..ser ut att bli ännu en fantastisk dag!!

Igår när lilla mamma och jag var på Blomsterkroken...och fikade. Jag undrade vad som var laktosfritt..då säger dom..." När vi fick se dej..kom vi på...men vi har ju missat att göra ngt lakt fritt idag.."
Ja ja..det får bli kaffe då....
Efter en stund kom en av delägarna fram till mej..med detta lilla fat..och två chokladbollar som dom gjort åt mej...
Säg om inte detta är service!!!


Sen när lilla mamma åkt hem..tog jag mej en lång löptur...var såå skönt!!!
Sen igår kväll..var Lisa här på Grekisk sallad..och ett glas rött!!

Idag blir det en lugn dag!!
 Anki kommer hit sen ..på en fika..och jag kan väl tänka mej..att efter det..blir det en löptur igen!!!
Måste passa på...för.. från och med.. tisdag..kommer jag ju att ha gips i 6 veckor.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig söndag!!

Denna dagen som är idag..kommer aldrig mera igen...så njut..och gör dagen.. till det som du är bäst på.
För som DU vet..det är ingen annan än just DU..som gör dagen till vad den blir!
Umgås..med nära och kära...den lilla stund som du gör det...är inte bara värdefullt för dej...utan tänk..så värdefull..den är för alla andra!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

(Köpte detta hjärta..på Kärrstegens gård, i torsdags. Älskar det!! )

6 kommentarer:

  1. Åh va fint det hjärtat va!! Tack gulliga Annika för din titt hos mej,blir så gla så! Jaa jag är så glad o min gubbe med förresten att det funkar så bra med exet! Hhihihi..Snälla människor kan man umgås med vad dom än har vart eller hur? Härlig solig dag här idag oxå,fast det vart kallt i natt.Eldar o myser här minsann..Kram på dej o lycka till med vad du än må göra Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! ja solen skiner o fåglar kvittrar,är det inte vår i luften säg ;) hoppas du får en underbar dag! ska komma ur morgonrocken o ge mig ut o njuta utav det fina vädret..kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Vilket fint hjärta med en ängel på. Kul med personal som engagerar sig i sitt jobb. Chokladbollar är ju inte fel till kaffet.
    Hoppas du haft en bra dag i det fina vädret.

    Ha det gott och njut av söndagskvällen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Så fint hjärta med en ängel på. Kul med personal som engagerar sig i sitt jobb, chokladbollar till kaffet är mumsigt.
    Hoppas du haft en bra dag i det fina vädret.

    Ha det gott och njut av söndagskvällen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Här hos mig har solen visat sig från sin bästa sida. Rund, fin och varm. Men man fick leta sig ett hörn med lä för att inte frysa för det blåste skiiiit kallt. Hoppas du får en fin vecka. Själv åker vi till Lofsdalen och hälsar på mellan sonen. För nu längtar jag efter honom <3

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Ja det kallar man service! Då blir man glad:) Vilka underbara tulpaner du visar i förra inlägget.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika