tisdag 28 februari 2012

Operationsdag.......

Godmorgon..mina vänner..!!!

Tack..för bl a...sms..tfn samtal...osv..med lyckönskningar om min operation idag..!!
Tack..även till er kära bloggvänner...som skrivit uppmuntrande kommentarer!!! Ni skall veta att ni är så värdefulla...och det värmer!!!!

Idag är en mulen och grå dag..men tänk..nästan +6c.

Så till dagen...vaknade 01.00..inatt...låg och läste till 02.30...kan säga att det är många tankar som snurrar ang..dagen...!!!
Ja ja..vet ju som sagt vad jag har att vänta....så ni skall veta...att jag vägt för och nackdelar....

Nu sitter jag här med en kopp kaffe...får ju inte äta...tror ni att jag är hungrig...ja...helt rätt...

Skall vara på operation 12.15...och sedan dröjer det nog en bra stund..innan jag opereras....
Skall ju bl a ha en bedövning som sätts vid nyckelbenet..vilken gör att HELA armen bedövas...är en konstig känsla...du ser din arm..men känner den inte....

Så mina vänner...jag önskar er en underbar dag...och sedan får vi se när jag är tillbaka här igen....kanske redan i morgon...hihi....!!!!

Tänk på...hur viktigt det är att prata...med den..du tycker om/älskar...om allting!!!
Förutsättningarna blir lättare om man kan diskutera..allt..från minsta lilla ...till det största du kan tänka dej!!!
Fånga och skapa dagen...och gör den till det...som just DU är bäst på!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

13 kommentarer:

  1. Tänker på dej idag! Det kommer bli bra! Med ditt positiva tänk, klarar du allt! Galant!
    Stor varm kram till dej, vännen!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman! Klart jag ska tänka på dej hele dan idag förresten! Lycka till ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Lycka till i dag! Det kommer att bli bra ska du se.
    Varma kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig och önskar lycka till.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig idag och önskar lycka till. Kommer bli bra när det är över och har läkt.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig hela dagen...såklart !!!

    Jag ringer i kväll....

    Lyckospark in på operation från Anki o Nickan.

    Kramelikram

    SvaraRadera
  7. Lycka till håller tummarna. Hörs o ses. Kram Anki Lö vet fortfarande inte vad jag ska fylla i därför blir det anonym dom andra kommer jag inte vidare på

    SvaraRadera
  8. Hoppas allt går bra för dig. krya på dig kramar i massor Beijan

    SvaraRadera
  9. hallojsan vännen!!

    jag kikar in här nu på kvällskvisten då din operation är över. jag hoppas att allt gick bra och smoidigt och att du återhämtar dig snabbt!!

    Styrkekramar i mängder!! //sanne

    SvaraRadera
  10. http://vindsromantik.blogspot.com/

    Hej Annika
    Hoppas allt har gått bra för dej, och att du inte har ont.
    Låter som en ¨besvärlig sak... att inte ha "greppet", men det kanske går att lära om, hoppas det.

    Kram, önskar dej bättre dagar
    /Maggan

    SvaraRadera
  11. Hoppas allt går bra för dig!lycka till ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Hej tjejen! Hoppas du fått din operation gjord nu och att det ordnar sig till det bästa för dig. Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  13. Kramar och tankar till dej.
    Hoppas allt gått finemang!

    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika