måndag 20 februari 2012

Ljusare......!!

Godmorgon...på er...!!!
Härligt.. idag känns det som om det helt plötsligt blivit liite ljusare ute!!
Är ungf -6c ute och solens strålar har lyckats..ta sig igenom molnen!! Underbart!!

Ja idag är det måndag igen..vart tar veckorna vägen..?? Allting bara rusar fram....
Här är som vanligt på måndagsmorgonen...tvättstugan!!

Har avnjutit frukosten..och är snart dags att gå ner...och ta hand om det sista!

Vad har jag på programmet idag..då??
Jo..skall träffa Annika senare..för en fika på Blomsterhuset...bara såå mysigt!!
Sen i em..skall jag ev träffa Josefine en sväng...

Tja det är väl dagen i stora drag!!

Jag önskar er alla...en fantastisk dag!!!

Lev i nuet...njut här och nu!!
Planera inte allt för långt fram..det är ofta då.. du går miste om dom där små ljusglimtarna ..som du har i din vardag!!
 För varje dag..är som du vet..en gåva...och det är den gåvan.. som du fått..och som du skall förvalta..såå bra..som bara just DU kan!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin start på veckan, och nu tar vi vara på den här dagens möjlighter. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Tittar in å önskar en fin stund i tvättstugan *ler* å resten av dagen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Haha jag tänkte precis skriva exakt samma sak som Kicki.... men då får jag väl hitta på nåt annat,
    typ som ha en fantastisk dag du med :-)
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Sol? Har dom flyttat på din stad? Vi har grått, dimma och blåsigt, vi, Usch och fy, lite småtråkigt, men mysigt inne.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Vi har också haft sol här uppe och det var så härligt så här på min lediga dag!! tog en långpromenad i lugnt tempo med näsan mot solen..njöt!!

    Hoppas dina stunder idag har varit riktigt fina!!

    Må så gott!! Kramen ifrån sanne

    SvaraRadera
  6. Hej Mysan..Härlig dag hoppas jag. Här har jobbats. Ingen sol i sikte men vi håller på att storma bort istället. Nu blir det JB, mannen har redan börjat snarka, håhåjaja. Önskar dig en underbar vecka hjärtat...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika