onsdag 15 februari 2012

Godmorgon...mina vänner...!!!

Underbart..solen skiner..och det ser ut att bli en fantastisk dag!!!!

Har precis avnjutit frukosten...och skall snart..ta mej upp ur soffan...och fixa till mej.
Men ibland är det så skönt att bara sitta och slappa...och jag kan ju unna mej det...om jag så vill... varje dag!
Men se...det gör hon inte!! För bloggerskan har i regel alltid ngt på gång...hihi...

Om en stund skall jag gå och köpa frallor..sedan ta en promenad hem till Josefine....
Efter det skall jag träffa May-Britt..så vi skall gå till Blomsterkroken..och ta en fika.
Sedan resten av dagen, får jag se vad som händer....men som ni vet...alltid händer det ngt!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag!!

Varje dag är en gåva...så ta vara på den gåvan du fått!!
Skapa och fånga din dag...gör den till det absolut bästa du kan..för ännu en gång...det är bara DU...som kan göra dagen till din egen.. och till det den blir!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej gumman ♥ Åh va mysigt med sol,väntar på den här oxå idag! Ja va nice attträffa lite vänner o dotter idag.Jag ska handla lite o mussla här hemma..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbart med solsken. Det blir man glad av.
    Ha en fin dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika